18t turbo

Gestart door bobbob, 20-12-2006 21:36:00

Vorige topic - Volgende topic

bobbob

He hallo waar kan ik een 18t  turbo kopen en wat voor een meer vermogen krijgt mijn c70 t5 uit 1998 dan?

animalT5R

Rica,ET,Dealer...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

bobbob

En hoe zit het dan met de pktjes

JCviggen

De zoekfunctie werkt nog hoor....

Turbos kan je gewoon bij de dealer krijgen. Andere bedrijven moeten ze ook via die weg aankopen. Je moet sowieso een andere chip hebben anders heb je er niks aan. Als je nog geen chip hebt, doe dat dan eerst, kost de helft van een turbo en dat maakt wel meteen een hoop verschil.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Ter info:

ik draai 332pk/478Nm op de rollenbank met een 18T

+ alu.intercooler + complete Ferrita + blauwe injectors + aangepaste software
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Laat die turbo zitten en investeer gewoon in de randapparatuur (grotere IC e.d.). Alleen een grotere turbo (zeker t.o.v. een 18T) doet niet zoveel.

Mod's edit: off topic eruit gehaald.

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 20-12-2006 23:15:25
Laat die turbo zitten en investeer gewoon in de randapparatuur (grotere IC e.d.). Alleen een grotere turbo (zeker t.o.v. een 18T) doet niet zoveel.

mee eens

Het verschil wat een IC maakt is echt enorm

If it's not blown, it sucks...

bobbob

nou das mooi gaan we op zoek naar een ander misschien.weet het nog niet zeker of ik een andere turbo neem maar wel verleidelijk.

M a r c

Zou je eerst niet even een plan de campagne maken? Er moet wel iets meer gebeuren dan alleen effe een 18T monteren.... zonder aanpassing van de software win je niks.

info@europeantuning.nl

Umberto

Citaat van: bobbob op 21-12-2006 16:58:32
nou das mooi gaan we op zoek naar een ander misschien.weet het nog niet zeker of ik een andere turbo neem maar wel verleidelijk.

Hé Bobbop, maak gebruik van de kennis en know how op het forum. Je bent de eerste niet. Google ook 's op "europeantuning" om een id te krijgen van (on)mogelijkheden. Alleen het maken van een mooi plan is al fantastisch..
groet, Umberto

Umberto

Citaat van: M a r c op 21-12-2006 20:30:41
Zou je eerst niet even een plan de campagne maken? Er moet wel iets meer gebeuren dan alleen effe een 18T monteren.... zonder aanpassing van de software win je niks.

En toen werd 't ineens stil... laat je vooral niet ontmoedigen Bobbob. Benieuwd naar je strijdplan ;)