Ik stel mezelf ook even voor.

Gestart door Volvoniak, 21-12-2006 22:53:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvoniak

Na lang rondneuzen op het forum wordt het ook wel es tijd dat ik me voorstel. Ik ben Rudolf en woon in Haren (vlakbij Groningen). Gelukkig getrouwd en inmiddels 3 kinderen gekregen.

Alweer 2,5 jaar hebben wij een zilvergrijze 850 estate 2.5i op gas gekocht. Hij stond al een poosje bij de garage te pronken voordat we uiteindelijk (ik wilde graag op gas over vanwege de km's) besloten hebben 'm te kopen. Toen 339.000 km op de teller, nu inmiddels 426.000.

Het is een hele fijne auto, mooi ruim en rijd heerlijk. Enthousiast gemaakt door een collega en door dit forum doe ik nu bijna al het onderhoud zelf. Scheelt euri's maar ik vind het ook enorm leuk om te doen.

Uiteraard zijn er regelmatig wat kleine dingen die aan vervanging toe zijn of die gewoon schoongemaakt moeten worden. Drie bekende dure reparaties hebben we ook gehad (ABS computer vervangen, verdamper van de airco en de keerring bij de koppeling + de koppeling). Hopelijk blijft het hier eerst bij!

Op de foto staat de Volvo toen we op vakantie waren in het voorjaar van 2006 naar vrienden van ons in Zweden.

Dank aan alle nutige informatie op dit forum. 1,5 Jaar geleden was het voor mij een grote brij aan buizen en snoeren onder de motorkap. Nu weet ik de meeste onderdelen wel te vinden en loopt de motor weer als een zonnetje!


elianmars

Kijk! Voorstelling mét foto's. Zo zien we het graag!  :eusa_clap:

Welkom hier, Rudolf!

Je bent toch niet de vriend van de kerstman, hè?  :eusa_think:

Frans Harkema

Citaat van: elianmars op 21-12-2006 23:11:26
Kijk! Voorstelling mét foto's. Zo zien we het graag!  :eusa_clap:

Welkom hier, Rudolf!

Je bent toch niet de vriend van de kerstman, hè?  :eusa_think:

"Na lang rondneuzen op het forum......."

Dus wel!   ;D

Clapton


Turbobiker

Welkom Rudolf. Mooie wagen en ook een mooie foto.

Tof dat je alles zelf doet :eusa_clap:
De Tussenpaus