850 start niet na bougie rotor wissel

Gestart door bos, 23-12-2006 14:23:58

Vorige topic - Volgende topic

bos

Mijn  850 2,5i, 10v heb ik voorzien van nieuwe bougie's, rotor en verdeelkap en benzinefilter. Nu wil de motor niet meer aanslaan. Sterker nog hij lijkt terugslag te krijgen. Ik het alles uitermate gecontroleerd, alle kabels zitten 100% op de juiste plaats en toch wil hij niet aanslaan, alle bouchie's vonken, de motor krijgt benzine. en toch lijkt het of de ontsteking  niet goed staat. wie weet meer?

Jeroentjuh

Lijkt me toch dat de kabels niet goed zitten maarja je zegt dat ze 100% goed zitten......
Als je benzine filter heb vervangen moeje wel ff doorstarten omdat het nieuwe filter leeg is, maar hij heb dus al benzine druk op de rail?

bos

Ik durf niet door te starten omdat het lijkt of hij een terugslag krijgt, als ik start zonder bobinekabel dan start hij wel mooi rond.

Jeroentjuh

Citaat van: bos op 23-12-2006 14:36:22
Ik durf niet door te starten omdat het lijkt of hij een terugslag krijgt, als ik start zonder bobinekabel dan start hij wel mooi rond.

Kijk dan nog maar ff goed de bougie kabels na, op een originele Volvo verdelerkap staan de nummers er bij, en cilinder 1 zit aan de distributiekant  ;)

MUKKES

klinkt echt alsof de kabels niet op de juiste wijze zijn aangesloten...

iemand een detailfoto voor deze beste man van een 10v ?????????

AntonioMontana

MUKKES

Daar moet meneer Bos wat mee kunnen....

bos

probleem opgelost, het was de andere 1e cylinder waar ik vanaf moest tellen (distributiezijde ipv vliegwielzijde zoals in vraagbaak staat) iedereen bedankt

Jeroentjuh

Citaat van: bos op 23-12-2006 15:58:42
distributiezijde ipv vliegwielzijde zoals in vraagbaak staat

Zeker geschreven door een Fransman  ;D

MUKKES

Citaat van: bos op 23-12-2006 15:58:42
probleem opgelost, het was de andere 1e cylinder waar ik vanaf moest tellen (distributiezijde ipv vliegwielzijde zoals in vraagbaak staat) iedereen bedankt

mooi man, met gerust hart 3 lange zondagen in  ;D  ;D  ;D