Wordt mitsupiet dan toch volvopiet?

Gestart door mitsupiet, 27-12-2006 16:09:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Johann

Zit de draad ook niet andersom?  ::)

Ludo

Citaat van: Johann op 24-01-2007 14:59:20
Zit de draad ook niet andersom?  ::)

de schakelaar uit is dan aan, en andersom...  :evil:

Eugene

Citaat van: Johann op 24-01-2007 14:59:20
Zit de draad ook niet andersom? ::)

Als je aan beide kanten een lampje plaatst, heb je 2 misachterlichten. Dus er ligt aan beide kanten voorbereiding voor een mistachterlicht. Gek genoeg nog nooit commentaar gekregen op de APK keuring hierover.


If it's not blown, it sucks...

mitsupiet

Er zat in het gat waar het lampje in moest een klein plastic balkje. Even eruitgezaagd en : opgelost. ;D
Sterker nog: ik heb nu twee mistachterlichten.
Dat mag toch....... :eusa_whistle:

Te hard geschrobt.......

fearless

Wat een boel reactie's over een mistlamp.  ;D  Ik wist al dat die aan beide kanten er in kon.  ;)

Turbobiker

Citaat van: fearless op 24-01-2007 19:14:06
Wat een boel reactie's over een mistlamp.  ;D  Ik wist al dat die aan beide kanten er in kon.  ;)

Veel te serieus hier allemaal. Je grap gaat inderdaad helemaal verloren. Ik kon er wel om lachen ;D
De Tussenpaus

Ludo

Citaat van: fearless op 24-01-2007 19:14:06
Wat een boel reactie's over een mistlamp.  ;D  Ik wist al dat die aan beide kanten er in kon.  ;)

jaja, zal wel.


;D

BenC70ES

Ik heb er ook twee achteraan (moest er overigens wel een draadje aan maken rechts) maar het rechtse brand net iets minder fel (rechtse reflector is meer zilver dan de linker chrome).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbobiker

Citaat van: BenC70ES op 24-01-2007 19:33:53
Ik heb er ook twee achteraan (moest er overigens wel een draadje aan maken rechts) maar het rechtse brand net iets minder fel (rechtse reflector is meer zilver dan de linker chrome).

En ook nog twee :eusa_doh:

Als er iets meer irritant is dan één mistachterlicht dat volkomen overbodig brandt... :eusa_wall: (en nog gevaarlijk ook :eusa_whistle: )
De Tussenpaus

RRRRR_Ramon

Citaat van: BenC70ES op 24-01-2007 19:33:53
Ik heb er ook twee achteraan (moest er overigens wel een draadje aan maken rechts) maar het rechtse brand net iets minder fel (rechtse reflector is meer zilver dan de linker chrome).

Misschien een tip:

Stukje aluminiumfolie in de reflector plakken. Heb ik bij m'n caravan gedaan omdat de lichtopbrengst van 5 Watt lampen niet voldoende was en omdat 10 Watt lampjes de reflector deden smelten.

Na het aanbrengen van de alufolie was de lichtopbrengst weer ok.  ;D

Misterachterlichten zijn wel irritant en worden vaak ten onrechte gevoerd. In NL geldt bij zicht minder dan 50m en dat is echt niet ver. Op de vangrail kun je dan de volgende reflector niet meer zien.  :eusa_snooty:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

BenC70ES

#145
Citaat van: Turbobiker op 24-01-2007 19:36:59En ook nog twee :eusa_doh:

:-*  ;D

@Ramon, ze branden beiden heel fel hoor, alleen de linkse net nog een klein tikkeltje feller  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Joris_Scholte

Citaat van: BenC70ES op 24-01-2007 19:42:51
Citaat van: Turbobiker op 24-01-2007 19:36:59En ook nog twee :eusa_doh:

:-*  ;D

@Ramon, ze branden beiden heel fel hoor, alleen de linkse net nog een klein tikkeltje feller  ;D

Even een beetje stangen: :evil:

En waarschijnlijk zodra er een beetje mistflarden zich langs de weg beginnen te vormen...?
Het hele jaar de R in de maand

Emiel


elianmars

Meest irritante wat er is: twee mistlampen aan de achterkant........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Erg fijn, hoor. Dan denkt dus iedereen dat er geremd wordt. Hoe veroorzaak ik ongelukken......  :eusa_snooty:

Eugene

Citaat van: elianmars op 24-01-2007 22:53:33
Meest irritante wat er is: twee mistlampen aan de achterkant........ :eusa_wall: :eusa_wall:

Erg fijn, hoor. Dan denkt dus iedereen dat er geremd wordt. Hoe veroorzaak ik ongelukken...... :eusa_snooty:

Bumperklevers laten schrikken ;D

If it's not blown, it sucks...