850R / 850 T5-R (+ op LPG zetten)

Gestart door Tyrael, 27-12-2006 20:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Tyrael

Dag,

Ik ben de (ex)-eigenaar van een Golf V GTI (200pk op de voorwielen), en ga mijn GTI verkopen om iets anders te zoeken voor de helft van de prijs.  Na lang zoeken naar tweedehandswagens ben ik terecht gekomen bij de Volvo 850-series.

Gezien het aantal km's dat ik doe (600 per week), opteer ik voor een LPG-installatie.  Mijn vraag is nu: waar vind ik een zeer mooie 850R vlakbij de Nederlandse grens (ik ben van Ieper - West-Vlaanderen)?  Hij mag op benzine zijn, achteraf bouw ik wel een LPG installatie in. 

Mijn budget is 10.000 tot 12.000 euro (LPG installatie inbegrepen, dus de auto zelf mag 9000-10.000 euro kosten).  Mocht een 850R niet mogelijk zijn, dan is er een 850 T5-R mogelijk!  De bedoeling is dat ik 400 euro per maand kosten aan de auto heb (250 euro afbetaling, 150 euro brandstof).  Liefst geen overdreven kilometerstanden.

Beetje eisen (dit hoeft niet!)
- antracietkleurige velgen
- groene buitenkleur met beige binnenkleur

Wie kan mij helpen? :)

Edit: en 't moet een Estate zijn, geen sedan!  :evil:
Edit 2: ik werd met de complimenten van Vulk naar hier gestuurd!

animalT5R

Zie advertentie board,staat net een CY sedan te koop die net onder de 10k zit  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Eugene

En op marktplaats staat een hele mooie groene T-5R te koop voor 9450.

If it's not blown, it sucks...

Tyrael

Heeft er iemand al gereden met die auto's?  Kwestie dat ik mij geen miskoop doe!

Ik zal helemaal vanuit West-Vlaanderen moeten komen  :D

@ Eugene: http://www.automobili.nl/detail.php?siteid=129 ?

animalT5R

Beide auto's zijn van liefhebbers,en zullen niet afgetrapt zijn.
Zijn beide aanraders.
Groene is van Marc eug?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Eugene

Citaat van: Tyrael op 27-12-2006 20:34:43
Heeft er iemand al gereden met die auto's? Kwestie dat ik mij geen miskoop doe!

Ik bedoel deze LINK

Dit is idd de auto van Marc Heitzer. En dat is een prachtexemplaar!

Eugene

Tyreal, de auto op jouw link is geen T-5R. Een T-5R heeft leder/alcantara interieur. De auto van de link heeft standaard half stof/ half leder interieur.

Bovendien is het een ingevoerde auto, het gaat zich namelijk om een 2.0 T-5. Waarschijnlijk uit Italiƫ, en zeker geen 10.000 waard!

Vulk

Als Belg koop je best geen 850 in Nederland omdat de prijzen daar veel hoger zijn dan hier.

Een T-5R op gas zetten zou ik niet doen, dat is heiligschennis. Een R kan nog net. Waarom geen nette T5 met wat opties? Die zijn zeker te vinden voor een 4-5000euro.

Kijk eens op www.mobile.de Daar zijn prachtexemplaren te vinden.
En anders die van Rayman hier op het forum is inderdaad perfect. Maar dat is een sedan en hij doet hem net weg omdat hij er geen gas in wil....

JCviggen

Als mede Belg kan ik je ook enkel aanraden om GEEN auto in NL te kopen. Zijn ze gewoon duurder. Kijk naar  Duitsland via de link die Vulk ook al gaf.

Maar ook in Belgie vind je soms wel wat http://www.autoscout24.be/nl-be/detail.asp?ts=7781421&id=67430822

http://www.autoscout24.be/nl-be/detail.asp?ts=7788852&id=72791985 (als er veel van de prijs af kan)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Vulk

Die zwarte R hierboven is al op het forum gepasseerd en er is toen iemand gaan kijken en er was daar iets mis mee dacht'k.

Die gele staat ook al tijdje te koop dus prijs moet wel lager kunnen.

Tyrael

Kennen jullie anders betrouwbare garages/personen die zo'n 850R uit Duitsland naar hier kunnen halen voor een goeie prijs?

JCviggen

Zelf doen is makkelijk :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Tyrael

Inderdaad, maar ik zie het niet zitten om naar Duitsland te rijden, en van automechaniek weet ik niks af.  Dus ik weet niet of het een goeie occasie is of niet.

t5karel

Heb er net een gele gekocht in duitsland ;D.Superding :o.ik heb nu een t5 en een t5-r.Ik ben erg in m,n nopjes weer vandaag.Mobile.de rulezzzz ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Citaat van: t5karel op 27-12-2006 22:52:15
Heb er net een gele gekocht in duitsland ;D.Superding :o.ik heb nu een t5 en een t5-r.Ik ben erg in m,n nopjes weer vandaag.Mobile.de rulezzzz ;D.

Gefeliciteert Karel! Krijgen we 'm ook te zien?
De Tussenpaus