Prijs setje Perfo's??

Gestart door BasV70, 27-12-2006 21:27:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BasV70

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een mooi setje Perfo's. Nou ben ik zelf niet zo'n velgen-handelaar, dus wellicht weet iemand wat een nette richtprijs is voor een gebruikt maar knap setje?
Op ebay vond ik ze voor 520,- euro. Is redelijk wat geld, maar zijn wel nieuwe....

Gr. Bas

PS. Als iemand een setje over en te veel heeft.... PB't u maar.

elianmars

Let wel op dat 't orignele Perfo's zijn en geen imitatie velgen.

Ik denk dat je de velgen in Duitsland hebt zien staan?

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

M a r c

Perfo is er inderdaad ook in imitatie, die overigens niet van echt te onderscheiden zijn. Voor originele Perfo's is 520 euro niet veel geld, voor de imi's overigens ook niet.

O ja, een richtprijs voor een gebruikte set Perfo's met redelijke banden: 500-600 euro.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Emiel

Citaat van: M a r c op 27-12-2006 23:28:13
Perfo is er inderdaad ook in imitatie, die overigens niet van echt te onderscheiden zijn.

Imi perfo: Grote velgslot pas niet lekker, naafdopjes zijn kleiner... ;)

M a r c

Je hebt ook kleinere velgslotjes  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

Volgens de verkoper op eBay zijn het de originele. Wie kan er van de foto af zien of dat ook echt zo is?

PERFO!

Emiel


BasV70

Dank voor de reacties allen. De nieuwe hebben zo ondertussen de voorkeur boven een setje gebruikt. Nu nog voor een redelijke prijs een paar winterslofjes ritselen en het winterweer mag komen.

Gr.

ief

Citaat van: BasV70 op 03-01-2007 14:55:42
Dank voor de reacties allen. De nieuwe hebben zo ondertussen de voorkeur boven een setje gebruikt. Nu nog voor een redelijke prijs een paar winterslofjes ritselen en het winterweer mag komen.

Gr.
Heb je nu al perfo's dan?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

BasV70

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 03-01-2007 15:04:24
Citaat van: BasV70 op 03-01-2007 14:55:42
Dank voor de reacties allen. De nieuwe hebben zo ondertussen de voorkeur boven een setje gebruikt. Nu nog voor een redelijke prijs een paar winterslofjes ritselen en het winterweer mag komen.

Gr.
Heb je nu al perfo's dan?

Nope. Was de laatste weken een beetje druk met verhuizen en schilderen enzo. maar ga nu serieus de markt op. Had je een aanbieding, of begreep ik dat verkeerd?? Anders PB-tje?


Gr. Bas