Fredje

Gestart door fredje, 28-12-2006 16:37:01

Vorige topic - Volgende topic

fredje

Hallo,

Ik ben Ferdie, 25 jaar jong en woon in Boxtel.
Sinds vandaag in bezit van een mooie groene 850 GLT uit 1992.
Voorzien van vol leer, climate control, automaat en natuurlijk de oh zo lekker klinkende 2.5 20 klepper motor.

Hoop hem deze week op te halen en te beginnen met de reparatie, de automaat is namelijk gesneuveld (iemand nog een liggen voor een mooi prijsje??)

Heb nu al veel geleerd hier, en hoop nog veel bij te leren.
en natuurlijk nopg lang met de 850 rond te cruisen.

Gr Ferdie

Turbobiker

Succes met de reparatie!

En natuurlijk welkom hier.

En eh.... foto's?
De Tussenpaus

FGG

Welkom op 't Forum, Ferdie.

Succes met de automaat en Lars zei 't al: een fotootje mag...

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Welkom!

Wat is er met de automaat aan de hand?

Op eBay Duitsland worden er af en toe nieuwe/gereviseerde aangeboden. Ik weet niet wat je qua prijs in gedachten hebt voor een automaat?

fredje

Foto's heb ik nog niet, die komen als de auto weer thuis staat en lekker rijd.

en de automaat doet helemaal niets mee, als hij net gestart is, kun je een paar meter rijden en dan is het over.
Ik zoek er een die zo goedkoop mogelijk is, een revisie komt wel ooit.
Gr Ferdie

big ben

Citaat van: fredje op 28-12-2006 16:37:01
Hallo,

Ik ben Ferdie, 25 jaar jong en woon in Boxtel.
Sinds vandaag in bezit van een mooie groene 850 GLT uit 1992.
Voorzien van vol leer, climate control, automaat en natuurlijk de oh zo lekker klinkende 2.5 20 klepper motor.

Hoop hem deze week op te halen en te beginnen met de reparatie, de automaat is namelijk gesneuveld (iemand nog een liggen voor een mooi prijsje??)

Heb nu al veel geleerd hier, en hoop nog veel bij te leren.
en natuurlijk nopg lang met de 850 rond te cruisen.

Gr Ferdie

zo eentje??   :D :eusa_dance:

fredje

Ja idd zo een, alleen dan goedkoper  ;D ;D , kan er een halen voor 150, maar die moet ik zelf uitbouwen en een voor 300 die al in t rek ligt.
Maar ga eerst eens kijken of die echt kapot is.

Grt Ferdie

breakman

hey ferdie,

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !

veel succes met je reparatie

maar euh :

;D ;)

Scooby Doo

Hey Fredje,

Ik weet het, zal een endje karren zijn, maar in Heist O/D Berg in België (Nabij Mechelen) zit iemand en die heeft een 2-tal GLT's gesloopt, waaronder een automaatje. Moet je es contacteren. Hij adverteerd op Marktplaats, kapaza en 2dehands. Op marktplaats adverteerd ie als Red Mustang, op Kapaza als Kevin.

Succes ermee!! :eusa_dance:

Enne Welkom!!! :eusa_dance:

Zal maar niet zeuren over PICS, daar zijn de anderen me al in voor geweest ;D ;D ;D

kenny
Puppy Power!!!

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 28-12-2006 22:19:29
Hey Fredje,

Ik weet het, zal een endje karren zijn, maar in Heist O/D Berg in België (Nabij Mechelen) zit iemand en die heeft een 2-tal GLT's gesloopt, waaronder een automaatje. Moet je es contacteren. Hij adverteerd op Marktplaats, kapaza en 2dehands. Op marktplaats adverteerd ie als Red Mustang, op Kapaza als Kevin.

Succes ermee!! :eusa_dance:

Enne Welkom!!! :eusa_dance:

Zal maar niet zeuren over PICS, daar zijn de anderen me al in voor geweest ;D ;D ;D

kenny

Hou maar op over die adverteerder. Ik word onderhand gek van zijn advertenties. Volgens mij staan er honderden in de afdeling auto-onderdelen Volvo op Marktplaats.....  ::)

Edit: Beetje overdreven geloof ik..... Het zijn er maar tien  :eusa_shifty:

fredje

Die had ik idd gemaild, daar kan ik m voor 300 op komen halen, denk dat ik dat maar moet doen.
Morgen eerst ff kijken of t echt de bak is.

Gr Ferdie

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 28-12-2006 22:26:34

Hou maar op over die adverteerder. Ik word onderhand gek van zijn advertenties. Volgens mij staan er honderden in de afdeling auto-onderdelen Volvo op Marktplaats..... ::)

Edit: Beetje overdreven geloof ik..... Het zijn er maar tien :eusa_shifty:

:eusa_silenced: :eusa_silenced:

;D ;D ;D

Wou enkel helpen, heb met die kerel nog geen zaken gedaan, weet niet hoe ie is, wist niet dat ie slecht in de markt lag. :eusa_wall:

Enneh, ik tel er onder je link maar 3 hoor. ;D ;D ;D :eusa_whistle:
Puppy Power!!!