Auto wilde niet starten

Gestart door Frans 50, 26-12-2006 16:10:44

Vorige topic - Volgende topic

Frans 50

Citaat van: thuur op 02-01-2007 12:35:31
Controleer eens of je drukregelaar in orde is ;)

Gr 8)

Thuur, drukregelaar???????? Zou je iets duidelijker kunnen zijn.... ik ben me op de diverse onderdelen van de 850 nog aan het orienteren.
Misschien dat je mij kunt uitleggen welke drukregelaar je bedoeld.. (Brandstof, vacuum)

mehn

Citaat van: Frans49 op 02-01-2007 13:29:26
Thuur, drukregelaar ???????? Zou je iets duidelijker kunnen zijn.... ik ben me op de diverse onderdelen van de 850 nog aan het orienteren.
Misschien dat je mij kunt uitleggen welke drukregelaar je bedoeld.. (Brandstof, vacuum)

thuur bedoelt de brandstofdrukregelaar:

Foto:

Tekening (nr. 8):

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Frans 50

Citaat van: mehn op 02-01-2007 13:45:56
Citaat van: Frans49 op 02-01-2007 13:29:26
Thuur, drukregelaar ???????? Zou je iets duidelijker kunnen zijn.... ik ben me op de diverse onderdelen van de 850 nog aan het orienteren.

thuur bedoelt de brandstofdrukregelaar:

Bedankt, voor de foto's en afbeelding.... klasse.  :D
Alleen moet ik voor mij zelf nog even zien te verklaren wat er met de regelaar mis zou kunnen zijn. Tenminste... tijdens het rijden loop ze als een zonnetje, ook als ze dan uiteindelijk start dan loopt ze als een speer...
Maar goed ik heb weer wat om te checken.  ;D
Ik hoorde vandaag ook al iets over een contact slot (schijnbaar een 850 kwaaltje??) wat tijdens het starten geen spanning zou zetten op de ontsteking!!?? Daarmee zou het verklaard kunnen worden dat ze dan wel start op het moment als ik de contact sleutel los laat.  :eusa_doh:

AntonioMontana

"
Checken of de regelaar lekt:
Zet je contactsleutel in stand II, trek het witte dunnen draadje dat vanaf je vacuumboom(dacht ik?) naar de benzinedrukregelaar onder je injectors loopt (regelaar=6cm lang cylindertje,diameter 3cm). Voel met je hand of druk keukenpapier tegen de onderkant van de regelaar, hier mag geen benzine uit lekken. Bij mij druppelde het behoorlijk...
Vervangen is makkelijk zelf te doen, en starten gaat weer soepeltjes  (kosten 70euro)
"

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=12450.0

Frans 50

Citaat van: AntonioMontana op 03-01-2007 12:27:25
"
Checken of de regelaar lekt:
Zet je contactsleutel in stand II, trek het witte dunnen draadje dat vanaf je vacuumboom(dacht ik?) naar de benzinedrukregelaar onder je injectors loopt (regelaar=6cm lang cylindertje,diameter 3cm). Voel met je hand of druk keukenpapier tegen de onderkant van de regelaar, hier mag geen benzine uit lekken. Bij mij druppelde het behoorlijk...
Vervangen is makkelijk zelf te doen, en starten gaat weer soepeltjes (kosten 70euro)
"

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=12450.0

TNX, dat zou de benzine lucht kunnen verklaren...?! ga er dit weekeinde naar kijken heb inmiddels via dit forum voldoende info... klasse...
Op het moment start ze weer goed... probleemloos, maar vindt het wel een betrouwbaarheids issue. Met andere woorden ik wil het lijk natuurlijk wel gevonden hebben.
:police:

thuur

Citaat van: Frans49 op 03-01-2007 23:44:16

8<

Op het moment start ze weer goed... probleemloos, maar vindt het wel een betrouwbaarheids issue. Met andere woorden ik wil het lijk natuurlijk wel gevonden hebben.
:police:

:eusa_shifty:

Gr :eusa_eh: