....

Gestart door Claudia, 30-12-2006 12:10:46

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: FGG op 05-11-2009 15:11:23
Citaat van: EdenAli op 05-11-2009 15:00:22
Tis rustig de laatste tijd met het sleutelen hier

Ze worden steeds gedrevener, de blunders blijven uit.

ik heb vorige week m'n sleutels binnen laten liggen toen ik de voordeur uit liep  :eusa_doh:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

henry classic v70

Ben ooit wel eens sleutels kwijt geraakt in zo'n kl*te putje van het riool :eusa_whistle:
Dan sta je mooi te kijken en terugvinden ho maar..... :eusa_snooty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: Rijns_t5r op 05-11-2009 17:56:32
nou,wat ik laatst meemaakte,ik heb de auto s van mijn vader en zijn vriendin in het onder houd.
dus het was weer zover dat de opel en subaru vivio het kleine beurtje moesten hebben,je weet wel motorolie,filter enz enz.
afspraak met pa lief gemaakt,spullen besteld,maar wat zij mijn pa,ik heb nog een aangebroken kan met olie staan.
ik zeg hoeveel zit er nog in,nou nog een liter of 2 a3,dus ik 5liter olie erbij gehaald,kon ik mooi allebei de auto s verversen,ik begon met de vivio want de opel had hij s ochtends nodig,aangebroken can olie opgehaald en de vivio en ik begon met volle moed,het ging al fout bij het luchtfilter,verkeert type. $%%$%^^ baal baal,ik dacht nou zal het olie fiter ook niet passen,dus deze eerst eraf geschroefd,en verdomd hij paste,dus hup olie aflaten lopen,sigaretje gerookt.
carterplug er weer in en de aangebroken can olie erin,maarrrrrrrr er kwam wat witte vlokken mee,ik dacht was dat nou ??? ???ik olie gepeild mwah bijna op peil,ik gestart,motortje snorde lekker,uitgezet,weer gepeild moest nog beetje olie bij dus aangebroken oliekan zat nog een beetje in dus gieten,maar toen ik de olie erbijna uit zag komen schrok ik echt,zwart drap???????was dat nou snotverrrrrr,ik mijn neus boven de aangebroken oliekan en ja hoorrrrrrrrrrrr,dit was oude frituur olie,pa lief had de goede aangebroken can olie weggegooit en de can met afgewerkte frituurolie bewaart en aan mij meegegeven.
olie weer aflaten lopen,gespoeld met andere olie,nieuw oliefilter gehaald,al met al heb ik nog nooit zolang over een klein beurtje gedaan,en aan gebroken verpakking olie mag palief zelf houden volgende keer.
en als we patatjes eten bij pa,ruik ik voortaan ook aan het frituur,je zal ze maar bakken met 10w40 van kroon olie.

robert 

;D ;D ;D ;D

)()()sT

Zo heeft mijn moeder heul lang geleden ooit kip gebakken in  motorolie. Kan met olie had mijn pa in de keukenkast gezet ;D
Sorry, beetje off-topic ;)

Ludo

Richtingsgebonden wielen omdraaien.
Links rechts, en rechts links monteren.  :eusa_doh:  :eusa_wall:

;D

Marc O.

Citaat van: Ludo op 21-12-2009 20:45:45

;D

En maar klagen dat winterbanden niet werken...  :eusa_doh: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Johann

Citaat van: Ludo op 21-12-2009 20:45:45

;D

Kwam je daar vandaag achter?

Dit omdat je gisteren over de Blizzaks aan 't klagen was..  ;)

Ludo

Vanmorgen zag ik het, was sneeuw aan het ruimen op het werk, moest de poort openen en kwam daarna geen stap meer van de plek.
Mijn oog viel op de letters RV... aan stuurkant.
Even  :eusa_think: en dichterbij gekeken, en idd, de rotation pijl wees naar achteren i.p.v naar voren.  ;D

Johann

Citaat van: Ludo op 21-12-2009 21:01:13
Vanmorgen zag ik het, was sneeuw aan het ruimen op het werk, moest de poort openen en kwam daarna geen stap meer van de plek.
Even  :eusa_think: en dichterbij gekeken, en idd, de rotation pijl wees naar achteren i.p.v naar voren.  ;D

OK .. .  ::)   :eusa_wall:  ;D

Binnenkort weer een nieuwe review in het winterbanden topic?   :P

elmarconi

Niet vooruit, maar wel achteruit?
--
Autogas Inside . . .

jan piet

Kijk Ludo wordt vanaf vanavond de grootste pleiter voor winterbanden  ;D

fredtref

Bij 1 van mijn vorige auto's een Ford Scorpio 2.9 ik ging ik mijn carkit inbouwen op een hele warme dag, de radio een bigfront er uit en vanaf de bestuurders stoel naast mij buiten gelegd, na een kwartier dacht ik ik zet de auto ff verder op de oprit uit de zon, nooit meer aan de radio gedacht en jawel rij zo over mijn radio heen, hij had ineens een heel ander model.

henry classic v70

Citaat van: fredtref op 23-12-2009 08:39:47
Bij 1 van mijn vorige auto's een Ford Scorpio 2.9 ik ging ik mijn carkit inbouwen op een hele warme dag, de radio een bigfront er uit en vanaf de bestuurders stoel naast mij buiten gelegd, na een kwartier dacht ik ik zet de auto ff verder op de oprit uit de zon, nooit meer aan de radio gedacht en jawel rij zo over mijn radio heen, hij had ineens een heel ander model.

Zag er niet meer uit als een big front zeker, meer een ultra platte (en hele brede...)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

marcoenpaula

Midden in de nacht uit mijn scania gesprongen,in de boxer, om ff wat verwerkte biertjes te lozen,en dan horen dat de deuren vanzelf op slot springen :o
Collega trucker uit zijn bed gerammeld voor een tel.
Daarna nog bijna uur gewacht voor de hulp.
Blij dat ik nu een daffie rij.... :eusa_dance:

groet'n

jan piet

Citaat van: marcoenpaula op 24-12-2009 10:46:23
Midden in de nacht uit mijn scania gesprongen,in de boxer, om ff wat verwerkte biertjes te lozen,en dan horen dat de deuren vanzelf op slot springen :o
Collega trucker uit zijn bed gerammeld voor een tel.
Daarna nog bijna uur gewacht voor de hulp.
Blij dat ik nu een daffie rij.... :eusa_dance:

groet'n

Da's wel een heel letterlijke sleutelblunder.... 8)