Even voorstellen

Gestart door Silver Shadow, 31-12-2006 12:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel

GT Four, leuk speelgoed... :eusa_drool:

Welkom... 8)

Silver Shadow

#16
Citaat van: Emiel op 21-01-2007 09:50:02
GT Four, leuk speelgoed... :eusa_drool:

Welkom... 8)

Was dat maar zo, het is een gewone 2.0 16V, een schaap in wolfskleren dus.  :eusa_shifty:
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Domaso

Hallo Gert,

Welkom op het forum. Veel (rij) plezier van je roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

wepster

Citaat van: thuur op 21-01-2007 02:17:07
Citaat van: Silver Shadow op 20-01-2007 20:57:30
Citaat van: breakman op 20-01-2007 16:22:41
een kleur die je vaker ziet op het forum !! niet waar mitsupiet :P 502k nogmaals eens het bewij wat deze wagens aankunnen is nog lang niet op hoor !

eenmaal als je raam volledig dicht kan zal het gezoes ook wel ophouden !

Het raam wil wel volledig dicht, maar dan begint juist dat gezoes. Als ik hem niet helemaal naar boven doe is het over. :eusa_think:[/i][/color]

Welkom op het forum :D


Kijk even of de raamrubber niet scheef/dubbel/verkeerd zit ;)


Gr 8)




kan ook aan de afstelling liggen als je de deurpaneelen er af haald kun je dat veranderen met een tiener dop en een beetje geduld .
zal van de week even foto maken aan welke bout je dat kunt afstellen dan ben je binnen tie minuten klaar en kun je weer genieten van een niet fluitende roffel;)


oja en voor een trekhaak heb ik nog wel een adres als je interessen hebt stuur je me maar een pb

veel plezier met de roffel en alsnog welkom hier

)()()sT

Ik zat er laatst al aan te denken, maar nu ff gechecked...

Het is de oude 850 van John Raven dus!!!
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=16459.0

Nogmaals veel plezier ermee!

Emiel

Citaat van: Silver Shadow op 21-01-2007 15:01:13
Citaat van: Emiel op 21-01-2007 09:50:02
GT Four, leuk speelgoed... :eusa_drool:

Welkom... 8)

Was dat maar zo, het is een gewone 2.0 16V, een schaap in wolfskleren dus.  :eusa_shifty:[/i][/color]

Ow...een wannabe, die heb je hier ook genoeg hoor... ;D

Silver Shadow

#21
Het is idd de oude 850 van John ja. Zat al op dit bericht te wachten.  ;)

En een wannabee, de Carlos Sainz motorkap zat er al op toen ik hem kocht en het is een Wide Body, dan de CS bumpert ook maar.  :eusa_shifty:

Dus dan moet ik mijn 850 nu ook maar als T5 uitvoeren zeker.  ;D

Groeten Gert
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Turbobiker

Citaat van: Silver Shadow op 23-01-2007 21:29:49
Het is idd de oude 850 van John ja. Zat al op dit bericht te wachten.  ;)

En een wannabee, de Carlos Sainz motorkap zat er al op toen ik hem kocht en het is een Wide Body, dan de CS bumpert ook maar.  :eusa_shifty:

Dus dan moet ik mijn 850 nu ook maar als T5 uitvoeren zeker.  ;D

Groeten Gert


Als je dan inderdaad toch een 'harttransplantatie' doet, hang er meteen een T-5 blok in.

(en dan rijdt 'ie echt beter dan je hele mooie Celica)(waar je overigens toch ook best wel een ander blokkie in kunt hangen :eusa_think: )
De Tussenpaus

Silver Shadow

#23
Voor de 850 ben ik voorlopig geen harttransplantatie van plan. Voor de Celica wel, maar daar komt een 3Gen 2.0 in te hangen ipv een 2Gen 2.0 Er zijn me nu teveel bezig met een ombouw naar een geblazen Celica. En als ik een T5 wil, koop ik wel een complete T5.  ;) ;D
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Turbobiker

Citaat van: Silver Shadow op 23-01-2007 21:49:21
Voor de 850 ben ik voorlopig geen harttransplantatie van plan. Voor de Celica wel, maar daar komt een 3Gen 2.0 in te hangen ipv een 2Gen 2.0 Er zijn me nu teveel bezig met een ombouw naar een geblazen Celica. En als ik een T5 wil, koop ik wel een complete T5.  ;) ;D

Citaat van: Silver Shadow op 20-01-2007 20:50:24
Citaat van: Turbobiker op 20-01-2007 18:44:21
Gefeliciteert met je nieuwe wagen.

Vervelend alleen dat die 850 beter rijdt dan je Celica, niet? ;D

(Ow, inkoppertje :eusa_dance: :eusa_doh: ;D )

:eusa_snooty: Laten we het er op houden dat die anders rijdt. ;) Rijdt zeker niet minder, nu wel even want hij krijgt een harttransplantatie. :D[/i][/color]

Kon op twee auto's slaan, ik dacht de Volvo (maar dat zou inderdaad niet logisch zijn :-\ )

Solly...
De Tussenpaus

Silver Shadow

#25
Geeft niet, een vergissing is menselijk, zelfs bij de besten.  ;)

Daarom vergis ik me nooit.....  ;D ;D ;D
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

pwassink

Citaat van: Silver Shadow op 23-01-2007 21:55:33
Geeft niet, een vergissing is menselijk, zelfs bij de besten.  ;)

Daarom vergis ik me nooit.....  ;D ;D ;D


Gert, welkom ..

Even een vriendelijk verzoek mijnerzijds (en mogelijk van meer mensen met een eender probleem)

Ik heb zoals een vrij groot percentage van all nederlandse mannen een lichte vorm van kleurenblindheid,
de door jou blijkbaar overal als standaard gehanteerde kleurcombinatie is voor mij erg slecht leesbaar.
De meeste mensen gebruiken deze optie gelukkig ook alleen om een accent in een tekst te plaatsen.

Zou je hier misschien rekening mee willen/kunnen houden en t standaard zwartwit houden ?  :eusa_think:

Mvg Pwassink
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

#27
Citaat van: pwassink op 24-01-2007 23:17:23
Citaat van: Silver Shadow op 23-01-2007 21:55:33
Geeft niet, een vergissing is menselijk, zelfs bij de besten.  ;)

Daarom vergis ik me nooit.....  ;D ;D ;D


Gert, welkom ..

Even een vriendelijk verzoek mijnerzijds (en mogelijk van meer mensen met een eender probleem)

Ik heb zoals een vrij groot percentage van all nederlandse mannen een lichte vorm van kleurenblindheid,
de door jou blijkbaar overal als standaard gehanteerde kleurcombinatie is voor mij erg slecht leesbaar.
De meeste mensen gebruiken deze optie gelukkig ook alleen om een accent in een tekst te plaatsen.

Zou je hier misschien rekening mee willen/kunnen houden en t standaard zwartwit houden ?  :eusa_think:

Mvg Pwassink

Mag ik me hier geheel bij aansluiten ? Het is erg vermoeiend lezen en staat nogal schreeuwerig en overdreven.
Dat is vast niet je bedoeling, denk ik.
Kleur, bold en italic zijn erg handig en bedoeld/geschikt om hier en daar wat verduidelijking te geven.

Doe maar gewoon, da's gek genoeg. ;D

Silver Shadow

Oke, heb deze reactie nog nooit eerder gehad, maar zal me aanpassen.  :eusa_angel:
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

pwassink

Citaat van: Silver Shadow op 26-01-2007 23:53:44
Oke, heb deze reactie nog nooit eerder gehad, maar zal me aanpassen.  :eusa_angel:

Heel fijn .. mijn dank hiervoor ..

peter
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂