Even voorstellen

Gestart door Silver Shadow, 31-12-2006 12:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Silver Shadow

Hallo allemaal,

Aangezien ik me een Volvo 850 wil aanschaffen stel ik me hier maar even voor. Ik ben op zoek naar een 850 sedan, het liefst de 2.5 aut. met een G3 installatie. Zag hier wel 2 te koop op LPG, maar weet niet of dat om te bouwen is naar G3. (Na ff het forum te hebben doorgelezen ben ik erachter van wel dus. :-[)

Heb ook een andere grote hobby en dat is al jaren de Toyota Celica, zit ook al jaren bij de Toyota Celica Club Nederland.


Voor het woon/werk verkeer zoek ik nu dus een 850. Puur vanwege het rijden op zich, het comfort en de looks.

Op en aanmerkingen hoor ik graag.

Groeten Gert
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Silver Shadow

#1
Vandaag dus een 850 GLT automaat uit 1993 opgehaald. Foto's volgen zo spoedig mogelijk.

Groeten Gert
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Jeroentjuh

#2
Gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's  ;D


breakman

proficiat met je aankoop en welkom op het forum !!

ben ook benieuwd naar foto's en wat extra beschrijving : kleur,opties,kilometerstand...

veel rijplezier !  8)

Silver Shadow

#4
*EDIT*  ;)

Hij is antraciet van kleur, volgens mij alle opties behalve airco en heeft een kmstand van bijna 502.000. Hij is op LPG en wil kijken of ik hem op G3 kan krijgen.

Heb al een paar puntjes gevonden, mistlichten missen terwijl ik wel de schakelaar heb, rechterspiegel werkt niet, is iets mis met de lambdasonde (oranje lampje met iets groens er in brandt op dashboard) en kan het raam aan de bestuurderskant niet tot boven aan toe in de deur doen, anders is het een en al gezoes aan de kop als je rijdt.  :( Iemand met dat laatste ervaring?

Wil dus kijken of ik mistlampen kan regelen en wil ook graag nog een trekhaak. Zo, genoeg geluld, nu de foto's.

Oja, hij staat nu op de zaak en wordt volgende week grondig gewassen en schoongemaakt. Op de laatste foto staat mijn vorig vervoersmiddel, dus een hele blijde vooruitgang is het.  ;D

Groeten Gert






Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

breakman

een kleur die je vaker ziet op het forum !! niet waar mitsupiet  :P 502k nogmaals eens het bewij wat deze wagens aankunnen is nog lang niet op hoor !

eenmaal als je raam volledig dicht kan zal het gezoes ook wel ophouden !

Nick V70

Proficiat met je nieuwe aanwinst! En succes met het poetsen  ;)
Volgens mij zullen wij je nog vaak lezen, maar hé, dat is ook de bedoeling.
Nog veel veilige en plezierige km's gewenst.

Nick V70
V70 25D aut., bj. 2000, 147K
My swedish redhead

Turbobiker

Gefeliciteert met je nieuwe wagen.

Vervelend alleen dat die 850 beter rijdt dan je Celica, niet? ;D

(Ow, inkoppertje :eusa_dance: :eusa_doh: ;D )
De Tussenpaus

)()()sT

So!!!!


Welkom hier op het forum. Aanzienlijke kmstand, de auto is dus goed gebruikt!

Veel plezier met poetsen, en hopelijk nog een paar ton erbij :)

Silver Shadow

#9
Citaat van: Turbobiker op 20-01-2007 18:44:21
Gefeliciteert met je nieuwe wagen.

Vervelend alleen dat die 850 beter rijdt dan je Celica, niet? ;D

(Ow, inkoppertje :eusa_dance: :eusa_doh: ;D )

:eusa_snooty: Laten we het er op houden dat die anders rijdt. ;) Rijdt zeker niet minder, nu wel even want hij krijgt een harttransplantatie. :D
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Silver Shadow

#10
Citaat van: breakman op 20-01-2007 16:22:41
een kleur die je vaker ziet op het forum !! niet waar mitsupiet :P 502k nogmaals eens het bewij wat deze wagens aankunnen is nog lang niet op hoor !

eenmaal als je raam volledig dicht kan zal het gezoes ook wel ophouden !

Het raam wil wel volledig dicht, maar dan begint juist dat gezoes. Als ik hem niet helemaal naar boven doe is het over. :eusa_think:
Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Silver Shadow

#11
Hierbij ook even mijn werkautootje...  :eusa_shifty: Misschien dat ik daarom wel voor een 850 automaat heb gekozen. Het is een Volvo FH12 420 automaat.  :eusa_clap:

Gezocht: 850 sedan aut. op G3  Gevonden: 850 GLT 2.5 20V sedan aut. op LPG

Niek

Roffelt die FH12 ook? ;D Wel mooie en fijne truck b.t.w.

Maareh, even over de roffel, gefeliciteerd ermee! Gezien de kilometerstand heeft ie de nodige ervaring, maar dat hoeft verder niks te betekenen. Op naar het miljoen!

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

thuur

Citaat van: Silver Shadow op 20-01-2007 20:57:30
Citaat van: breakman op 20-01-2007 16:22:41
een kleur die je vaker ziet op het forum !! niet waar mitsupiet :P 502k nogmaals eens het bewij wat deze wagens aankunnen is nog lang niet op hoor !

eenmaal als je raam volledig dicht kan zal het gezoes ook wel ophouden !

Het raam wil wel volledig dicht, maar dan begint juist dat gezoes. Als ik hem niet helemaal naar boven doe is het over. :eusa_think:[/i][/color]

Welkom op het forum :D


Kijk even of de raamrubber niet scheef/dubbel/verkeerd zit ;)


Gr 8)

FGG

Welkom op 't Forum, Gert.

Mooi weer zo'n oud type erbij. Een schoonmaakbeurtje kan geen kwaad, trouwens. Ik hoop dat dat op de achtebank gewoon zand is, enzo.

G3? Ik hoop voor je dat 't lukt.  :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: