Schade C70

Gestart door WernerC70, 31-12-2006 13:15:02

Vorige topic - Volgende topic

WernerC70

Gisteravond een ongeluk gehad. Ik ging rechtsaf door het groene licht, keek in mijn dode hoek voor eventueel rechtdoorgaand verkeer en ineens klap. Kijk ik naar links, zie ik een renault twingo over de weg schuiven. Gevolg twingo total loss en mijn c70 heeft ook behoorlijke schade: voorscherm, mijn net nieuwe koplamp( helemaal onder mijn grill geschoven en knipperlicht, motorkap, bumper helemaal ontzet. Ben gelijk naar de twingo gelopen om te kijken of er geen gewonden waren, gelukkig had de bestuurster niks ernstigs. Ik vroeg toen ook hoe het kwam dat ze daar reed, want ik ging door groen met pijlicht. Volgens haar ging ze ook door groen :eusa_liar:. Ik gelijk de  :police: gebeld en die kwamen gelijk en zieden ook dat als de stoplichten niet goed gewerkt hadden(wat volgens hun haast niet kan) dat de korte bocht voor de lange bocht gaan. Ik hoop dat ik de schade dus gewoon vergoed krijg, want ik baal hier behoorlijk van :'(.
Hier wat foto's:

Jeroentjuh

Ai dat ziet er niet zo leuk uit  :-\

wepster

dat is mooi kl@te man dat zo voor het nieuwe jaar begint ik hoop dat je in je gelijk gesteld word  en dat je het snel mag laten maken .sterkte en op een snelle afhandeling

Barry_C70

That sucks man! Glad to hear you're okay though, and amazed to hear that the Twingo is a total loss and all you have is that in comparison? Just goes to show the HUGE difference in our cars and others, even if it was only a Twingo.

fearless

Zwaar klote man. Hoop dat je alles vergoed krijgt. Succes met de afhandeling.

Scooby Doo

This sucks bigtime!!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Zo te zien is zelfs de ganse kop scheefgeduwd. Zal op de richtbank moeten.
Mensen die nog niet eens kunnen toegeven dat ze fout zijn, ze zouden niet in het verkeer mogen zitten.  :eusa_eh:

Veel succes met de afhandeling.
Puppy Power!!!

duikertjuhhh

damn das knap klote... hoop dat het goed afloopt

)()()sT

Is inderdaad zwaar klote, en vooral als je dan ook nog moet gaan bewijzen dat jij in het gelijk gesteld dient te worden.
Waren er getuigen? Reed er een auto achter je ofzo?

Succes met de verdere afwikkeling.....  :-\

M a r c

Zonde!  Dat zo'n 'doos' niet op zit te letten is één, maar dan ook nog liegen...  :eusa_naughty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 31-12-2006 14:35:27
Zonde!  Dat zo'n 'doos' niet op zit te letten is één, maar dan ook nog liegen...  :eusa_naughty:

Das inderdaad schandalig, zo had ik dit jaar ook een bluts in mijn deur en de persoon bleef dit ontkennen ondanks dat het op camera stond  :o .
Gelukkig toch goedgekomen, en dat zal hier hopelijk ook wel zo zijn.

Doet zeer om zo'n mooi blauwe coupé met wonden te zien...  :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MarcoV

Ai, doet gewoon pijn aan je ogen, 1 voordeel dat de Twingo totall is :P
Hoop voor je dat het goed afloopt, succes,

MarcoV

M a r c

Geen schade aan de koelers? Lijkt mij dat de linker lamp de koelers ook geraakt moet hebben....  :(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

face.flava

nee he :-\ Oei dat doet pijn vooral omdat ik ook een C heb........

WernerC70

Bedankt voor alle medeleven, dat doet me wel goed.
Ja, tegenpartij blijft ontkennen dat het haar schuld is. Maar toen ik bij haar ging kijken en de deur open deed stond de muziek ook keihard. Ze heeft gewoon niet goed opgelet. De agenten zeiden ook nog dat ze misschien het stoplicht voor rechtdoor op groen heeft zien springen. Daarop reageerde ze dat dat wel mogelijk kon zijn, maar nu zegt ze gewoon dat het groenlicht voor linksaf was. Gelukkig ben ik rechtsbijstand verzekerd, dus die schakel ik gelijk in want ik en mijn vriendin zijn ervan overtuigd dat het groen was, zeker omdat je bij dat stoplicht altijd lang voor rood staat viel het ons op dat ie zo snel op groen ging.

Ik moet ook gaan navragen of ik de koplamp en knipperlicht per stuk kan bestellen. Dit zijn namelijk niet de originele, maar van Scantech.

Zouden jullie naar een schadeherstelbedrijf gaan of naar de volvodealer?

animalT5R

Citaat van: WernerC70 op 31-12-2006 17:44:11

Zouden jullie naar een schadeherstelbedrijf gaan of naar de volvodealer?

Hangt ervanaf hoe de schade betaald word,als jij het bedrag krijgt,zou ik zelf de onderdelen halen en deze zelf monteren.
Naderhand spuiten en je houd er zelf nog wat aan over.
Als je toch moet kiezen,zou ik em naar de dealer brengen,word toch betaald  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....