KLOTE VOLVO'S !

Gestart door Ramon, 15-04-2003 22:46:42

Vorige topic - Volgende topic

Burrie

Citaat van: elianmars op 19-04-2005 23:32:41
Citaat van: Burrie op 19-04-2005 16:12:55
Met Hunter (Henk en Sjoerd de Jager) heb ik heel goeie ervaring.

En voor de meeste onderdelen hoef je toch niet naar Friesland te rijden. Laat dat de KPN maar doen.

De KPN??? Die doen toch alleen maar in telefoons?

Ik neem aan dat je TPG post bedoelt ;)

Ehmmmm.......ja TPG uiteraard.   ::)
Tenzij je ook nog een telefoon (aansluiting) wilt  :P

mehn

Citaat van: thuur op 19-04-2005 22:45:47
Citaat van: mehn op 19-04-2005 22:18:01
Citaat van: thuur op 19-04-2005 22:02:09
@mehn: pas maar op, misschien houd ik je er nog aan! En je hebt toch geen aanhanger nodig met een Estate?? ;)
Als jij met motorkappen wilt gaan slepen...  ;)
1tje is genoeg hoor ;D
Onze autootjes zijn op hun smalst 1,40m achterin. Dat moet toch passen? Reitse heeft een keer gepast, kon m alleen niet ver genoeg erin krijgen. Ik denk dat een Estate met afgeklapte banken wel voldoende is..

Als je zeker weet dat het past, vindt ik het best. Het moet niet zo zijn dat het niet blijkt te passen als we daar zijn, want als je dan nog een aanhangwagen huurt moet ie worden teruggebracht  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Je kan het ding altijd nog schuin zetten ;) Ondersteuning genoeg met alle andere losse troep die Thuur nog mee wil nemen :P

thuur

Citaat van: Reitse op 20-04-2005 16:57:41
Je kan het ding altijd nog schuin zetten ;) Ondersteuning genoeg met alle andere losse troep die Thuur nog mee wil nemen :P

;D

Nou nou, het lijkt anders weer aardig op een auto onderhand... :P ;)

Gr 8)

)()()sT

@mehn: pas maar op, misschien houd ik je er nog aan! En je hebt toch geen aanhanger nodig met een Estate?? ;)

Hij past erin!!!!!!
Een aantal jaar geleden ook gedaan, bij rima de kap erin gefreuteld..... Maar dan thuis: eruit krijgen!!!! Heel erg leuk moet ik zeggen...

Maarrr... moraal van t verhaal: het past  ;)

mehn

Citaat van: )()()sT op 21-04-2005 19:27:51

Hij past erin!!!!!!
Een aantal jaar geleden ook gedaan, bij rima de kap erin gefreuteld..... Maar dan thuis: eruit krijgen!!!! Heel erg leuk moet ik zeggen...

Maarrr... moraal van t verhaal: het past  ;)

OK  ;D

@thuur: prik maar een datum  ;)

XC60 D4 AWD:

)()()sT

L ;DL

Ik meen met een van de "punten"  richting de linker achterdeur... maar dan... het eruit krijgen is dan tricky... Misschien even je hemel + kunststof kappen eruit???  ;)

mehn

Citaat van: )()()sT op 21-04-2005 19:43:03
Ik meen met een van de "punten"  richting de linker achterdeur... maar dan... het eruit krijgen is dan tricky... Misschien even je hemel + kunststof kappen eruit???  ;)

Alles wat erin past kan er ook uit.  ;)

Mijn interieur half slopen, ik dacht het niet  ;D

XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 21-04-2005 19:45:27
Citaat van: )()()sT op 21-04-2005 19:43:03

Alles wat erin past kan er ook uit.  ;)

Mijn interieur half slopen, ik dacht het niet  ;D

Alles wat je denkt te slopen kun je dan meteen mooi meenemen ;D

Datum gaat voorlopig niets worden. Hunter/Sjoerd hebben momenteel niets staan :'( Gister gemaild.

Hadden alleen nog een setje elektr. bed. ramen liggen :-\ Prijs was interessant, maar niet interessant genoeg om naar Heerenveen te KARren ;)

We wachten (weer) af..

Gr 8)

italia

Euh, sorry Thuur, heb je stangetje nu al maar heb het nog niet verstuurd.... sorry, wist niet dat je het Dashboard al die tijd open had staan...............

Ik versthuur hem vandaag ok?.......

thuur

Citaat van: italia op 22-04-2005 08:22:46
Euh, sorry Thuur, heb je stangetje nu al maar heb het nog niet verstuurd.... sorry, wist niet dat je het Dashboard al die tijd open had staan...............

Ik versthuur hem vandaag ok?.......

Hehe, tis vooral het opengewerkte klepje waar ik tegenaan kijk, dat stangetje komt wel!

Don't worry, je hebt er geen oorzaak aan!!

Ik zie het wel komen, nogmaals heeft niet de hoogste prio ;)

Gr 8)

WOMBAT

FIJN ZO ?
BEN IK ECHT BLIJ MEE.
ALS IK HET ZO BEKIJK MET DEZE BERICHTJES VAN JULLIE
WAS IK ER WAARSCHIJNLIJK NIET AAN BEGONNEN.
HIJ WAS AL LELIJK, EN NOU ZAL DIE OOK NOG EFFE KAPOT GAAN !?
LEUK VOORUITZICHT.

Reitse

Wombat:
1. Caps-Lock is iets dat je uit kan zetten
2. Even voorstellen wordt ook wel op prijs gesteld

Boeijke

Ach Reitse, maak je niet druk. WOMBAT is de gene die ook al zo'n "vriendelijk"bericht in het gastenboek op de clubsite schreef.

Citeer:
Naam: W.A. Spaan, Afkomstig uit:Doetinchem
Email :
Website :

Jezus wat is zo'n 850 T5 Estate een schoenen doos. We hebben um ivm gezins uitbreiding ( derde bankje, 1e + punt. ) net. Maar goed dat Ford de IKEA auto fabriek heeft overgenomen. Kunnen ze de volgende keer een T-V8 en een echt onderstel monteren ? Misschien begin ik um nog mooi te vinden. Hoe, wat of wanneer weet ik nog niet, we zien wel. Gr. Wilco.

Date: 26/04/2005 00:48

Ik neem aan als je een auto koopt dat je er ook een proefrit in maakt enzo. Bevalt ie dan niet. Koop em dan ook niet!

Willem

thuur

Citaat van: Reitse op 29-04-2005 10:34:03
Wombat:
1. Caps-Lock is iets dat je uit kan zetten
2. Even voorstellen wordt ook wel op prijs gesteld

3. Posten als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt is ook gangbaar (wat is de geschiedenis, wat is het euvel, wat wil je weten of zeggen)

Jammer dat al die andere topics gemist hebt. Een kleine 10.000 topics met vragen, problemen (vaak met oplossingen!) en wat slap geouwehoer. En net die ene waar je even je gal kwijt kan zoek je uit??

Gr 8)