KLOTE VOLVO'S !

Gestart door Ramon, 15-04-2003 22:46:42

Vorige topic - Volgende topic

Marcel_T-5

Roffel komt van het mooie geluid wat alleen 5 cilinders kunnen maken. En dan speciaal die van onze 850 S/V70.

Roffelen de diesels ook? Zijn wel 5 cilindermotoren.

Groeten en roffelse

Marcel Teiwes

Marcel_T-5

Hoi Ludo,

Met op nummer 1 staan met storingen bedoelde ik in dit geval dat het volgens de consumentenbond een hele slechte auto zou zijn. Als ik het goed heb begrepen bedoelde Ed dit ook.
En als 86% hun hoed af deden is dat dan positief?
Ik ben juist heel positief en denk dat Volvo meer dan gemiddeld goed scoort als het om betrouwbaarheid gaat.
Ik ben erg nieuwsgierig naar dat artikel Ludo.

Groeten

Marcel

arjen

roffel hoor ik alleen als ik flink optrek in de sportstand... verder hoor ik niets... zoef zoef ;D

PJ-T5R

Citaat van: PJ-T5R op 16-04-2003 15:26:23
Ik heb geloof ik ook nog ergens een vergelijkingstest in een Autokampioen of Autovisie staan.
Als het lukt zal ik die vanavond scannen en op mijn homepage plaatsen.
Vergelijkingstest was dacht ik tussen de 850/V70, Audi nogwat, Mercedes nogwat en nog 1 auto. Uiteraard was de Volvo de beste. ;D ;D

PJ
Hij is fijn, kom ik thuis na een dag hard werken ;D, blijkt die test al op mijn homepage te staan:

http://www.xs4all.nl/~pjdp/fotoos/ak12-2000-1.jpg
http://www.xs4all.nl/~pjdp/fotoos/ak12-2000-2.jpg
http://www.xs4all.nl/~pjdp/fotoos/ak12-2000-3.jpg
http://www.xs4all.nl/~pjdp/fotoos/ak12-2000-4.jpg

PJ

Dreamer2

Volgens mij lezen jullie het verkeerd. Volvo heeft hele goede storingen en ongemakken! ( ++ in die rijtjes) dus ik ben bang dat jullie het niet snappen.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

KIM

Citaat van: Dreamer2 op 16-04-2003 21:05:34
Volgens mij lezen jullie het verkeerd. Volvo heeft hele goede storingen en ongemakken! ( ++ in die rijtjes) dus ik ben bang dat jullie het niet snappen.

Jouw glas bier is waarschijnlijk ook altijd half leeg als de mijne half vol is?

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

arjen

wanneer zijn al die fantastische verbeteringen in dat artikel eigenlijk doorgevoerd???(kokende stoelen, stinkende airco ed)

Reitse

Ik kan niets anders zeggen dan dat m'n Roffel me op zich dik meevalt. Als ik hoor wat anderen hebben (niet alleen Volvo, maar ook MB, Audi, VW, Saab etc.) aan ongemakken dan heb ik niets te klagen. En vergeet niet dat je met een auto rijdt die een beetje op leeftijd raakt. In mijn geval 11,5 jaar oud, dan kan en mag je wat verwachten. En ik zal m'n Volvo's uitzoeken zonder airco, ik denk dat dat een hoopt scheelt!

Zippo

Citaat van: Reitse op 16-04-2003 22:01:26
Ik kan niets anders zeggen dan dat m'n Roffel me op zich dik meevalt. Als ik hoor wat anderen hebben (niet alleen Volvo, maar ook MB, Audi, VW, Saab etc.) aan ongemakken dan heb ik niets te klagen. En vergeet niet dat je met een auto rijdt die een beetje op leeftijd raakt. In mijn geval 11,5 jaar oud, dan kan en mag je wat verwachten. En ik zal m'n Volvo's uitzoeken zonder airco, ik denk dat dat een hoopt scheelt!

:iconpi_thumbsup: :luxhello: :icon162:

KIM

Wie zegt eigenlijk dat de airco moet werken?
Als de reparatiekosten te hoog zijn, da ga je tochlekker zonder airco rijden; het is geen wezenlijk onderdeel van de auto.

Reitse

Da's ook een goeie, Kim.

arjen

je wil toch dat alles het doet, er goed uit ziet? Ik ben er achter gekomen dat er rechts een hele mistlamp unit mist... wil dat toch een keer regelen. Wil ook een nieuwe grille omdat de huidige ietsjes slijtgae begint te vertonen. Allemaal niet nodig maar toch... :-\

KIM

Natuurlijk; ik heb ik ook last van zulk soort zaken (mistlampen die gezandstraald zijn), maar de uitgaven die je hiervoor doet worden gedaan op een moment dat je er zelf voor kiest.
Deze zaken kunnen toch niet bijdragen aan de eventuele ontevredenheid over de auto; het lijkt mij juist dat de kosten van noodzakelijke reparaties deze ontevredenheid veroorzaken.

Dreamer2

mwhaaa als je lang zoekt naar een 850 met airco en gas G3 dan is het wel *** als je airco bij de eerste felle zonnestralen het loodje blijkt te hebben gelegd...

Maar ik heb vandaga nog eens goed nagedacht en als een nieuwe airco straks weer 120.000 km meekan dan kost het per kilometer ook weer niks.
Alleen moet ik de aanschaf van een V70 wel wat verder wegleggen in de planning...
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....