voorstellen

Gestart door volvoclassic, 01-01-2007 11:27:11

Vorige topic - Volgende topic

volvoclassic

na regelmatig het forum te hebben geraadpleegd wordt mijn eerste goede daad van 2007 het aanmelden bij deze geweldig leuke 'on-line' vraagbaak.
Ik ben Eric, een bijna 50-er uit Harderwijk en al sinds 1976 besmet met het volvo-virus.
Naast 2 klassieke volvo's, een 1800 es uit 73 en één van de laatste amazon's uit 1970, rijden we als gezinsauto sinds 4 jaar, na eerst een witte en een rode 850 glt sedan te hebben gehad, een groene 850 20v estate, automaat uit '93. In het begin moest ik erg wennen aan de Ford Mondeo kleur, maar nu met V70 achterlichten, antracietkleurige 17" T5 achtige velgen is het helemaal onze auto!
We hebben besloten om met deze auto, die bijna alle denkbare opties heeft, gewoon door te rijden tot hij uit elkaar valt! Daarom sinds 3 weken G3 (!) lpg er in en gaan met die (groene) banaan!

Voor eenieder een gelukkig nieuwjaar met veel veilige en vooral plezierige volvokilometers!

pwassink

weest welkom,

Interresante collectie, 1800 zie je ook niet elke dag, ik zag wat staan maar zie nog niks ..
Hier : http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13191.0 staat hoe het werkt ?
en als je op je vorige posting gaat staan zie je rechtsboven een knopje verander, daarmee kan je bijwerken..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur

Prachtige collectie en welkom op het forum! 8)

Alleen... doorrijden totdat een Onyx Groene vanzelf uit elkaar valt :eusa_think: Dan zul je nog lang in ons midden zijn ;D

Gr ;)

RRRRR_Ramon

Citaat van: volvoclassic op 01-01-2007 11:27:11
... In het begin moest ik erg wennen aan de Ford Mondeo kleur....

Welkom op dit forum Eric en inderdaad een mooie collectie!  ;D

Maar Ford Mondeo kleur ??? Volvo was er eerder met die kleur!  :-\ Tis een superkleur dat Onyx!!  8)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Niek

Welkom hier, mooie auto's heb je. Een echte Volvo liefhebber erbij!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Domaso

Welkom op het forum Eric.

Prachtige verzameling!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

wepster

welkom hier en ja de ideale combi een 1800 voor het weekend en een 850 voor door de week .
veel veilige en gezonde kilometers :eusa_clap:

Walvo

Prachtige collectie!
Mocht ik je over 20 jaar tegenkomen, dan zal ik even toeteren vanuit mijn roffel (die moet ook nog zo lang mee).
En natuurlijk welkom op het forum.
2.3 T5 estate '94 (kleur 412)

Claudia

Welkom Eric!

En ik zie dat jij al wél bijna een kwartet hebt!
Welke mis je nog? :)

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

breakman

indrukwekkend wagenpark !! hier kan je echt wel van een volvovirus spreken !!

en een 850 in eender welke kleur oprijden is een hel prestatie !!!

veel rijplezier !!  8)