FOTO UPDATE :850 R aut estate

Gestart door Flipjes 850 R, 04-01-2007 19:07:51

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

hallo allemaal mijn naam is Philippe Berger, bijna 25 jaar jong / oud ??
Ik ben alweer een maand in het bezit van mijn 850 R , dit is na 17 auto's in 5 1/2 jaar alles wat mijn hartje begeert. ik zou graag een GROTE foto plaatsen , maar lukt me (nog) niet, help!
nog even voor ik het vergeet: De aller beste wensen voor het nieuwe jaar, met veel, veilige roffelende km's !!!!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Turbobiker

25 jaar en zo een wagen :o Dan is 25 jong!

Aan de andere kant, als je er al 17 hebt gehad begin je al aardig oud te worden :eusa_whistle:

Welkom op het forum en veel plezier met je bolide. Nog tuningsplannen?
De Tussenpaus

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Flipjes 850 R

Eerst de wissers / sproeiers allemaal weer aan de gang krijgen, dan een keertje flink poetsen, dan wachten tot de lente, man wat haat ik winterbanden!!! geen gezicht zo, maar ja wel veilig, ik wil ook geen deuken. als alles op orde is ga ik eens rustig denken over tuning, maar ik denk dat ik niet al te veel ga veranderen. een R is zo goed als perfect.

FGG

Een R, toe maar weer!

Welkom op 't Forum, Philippe.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

django

je hebt altijd baas boven baas haha veel plezier ermee maar dat zal wel lukken

gr
Drive Fast Life is Short

haRtV70R

Citaat van: Turbobiker op 04-01-2007 19:12:05
25 jaar en zo een wagen :o Dan is 25 jong!

Aan de andere kant, als je er al 17 hebt gehad begin je al aardig oud te worden :eusa_whistle:

Welkom op het forum en veel plezier met je bolide. Nog tuningsplannen?

Valt mee.. Zit nu op 27 autos en ben 28 jaar.... :eusa_whistle:

Maar uhh, veel plezier met je wagentje!  ;D
[move][/move]

J-P

Welkom. Grappig, ik ben 37 en ik heb sinds zaterdag m`n eerste eigen auto (maar wel een stuk of 10 motoren gekocht)

Jan_D.

Citaat van: Flipjes 850 R op 04-01-2007 19:07:51
hallo allemaal mijn naam is Philippe Berger, bijna 25 jaar jong / oud ??
Ik ben alweer een maand in het bezit van mijn 850 R , dit is na 17 auto's in 5 1/2 jaar alles wat mijn hartje begeert. ik zou graag een GROTE foto plaatsen , maar lukt me (nog) niet, help!
nog even voor ik het vergeet: De aller beste wensen voor het nieuwe jaar, met veel, veilige roffelende km's !!!!

Mooie auto, mag je best wat langer in rijden!  ;D

Of is naast auto rijden, (in)ruilen ook een hobby??

Veel plezier ermee!

Jan

buckser

welkom hier en veel rij plezier met je volvo

Eugene

Citaat van: Flipjes 850 R op 04-01-2007 19:21:52
als alles op orde is ga ik eens rustig denken over tuning, maar ik denk dat ik niet al te veel ga veranderen. een R is zo goed als perfect.

Maar het kan altijd beter ;D

Welkom hier!

If it's not blown, it sucks...

breakman

welkom opt forum !!

mooie auto voor jonge kerel zo een R !

veel rijplezier !  8)

Flipjes 850 R

Ik hoop dat het zo beter is met de foto's. Ik ben nou eenmaal absoluut geen held met computers.
dit zijn foto's gemaakt ten tijde van de koop, november 2006. Er zitten nu lelijke / veilige winterbanden onder met stalenvelg, maar zonder wieldop. zodra het dus lente wordt en de auto weer eens goed gepoest is volgen er 'up-to-date' foto's. Waarschijnlijk is de auto ook spoedig 'live' te zien bij een meeting o.i.d.; ik ga uiteraard wel lid worden van DE club

thuur

Jeroentjuh

Mooie auto hoor, maar jammer dat ie niet op originele velgen staat, maar Titan's doen het ook altijd goed  ;D