Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

wepster

Citaat van: Vertigo op 18-01-2008 20:48:50
Dit soort figuren mogen ze van mij direct van de weg halen

ik hoop dat hij snel een boom mag knuffelen die gek
hij zal je kind maar raken of je vrouw die even wil oversteken .
ik moet er niet aan denken dat het gebeurt ik zou niet instaan voor de gevolgen en voor mijn gedrag naar die persoon toe  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

FGG

Citaat van: Vertigo op 18-01-2008 20:48:50
Dit soort figuren mogen ze van mij direct van de weg halen

Nee joh, laat ze lekker onderuit gaan en een boompje meepakken. Mooie highsider mag ook.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

viking_in_shorts

whachamacollit

Ik daarentegen kan het wel waarderen, sorry.

"Is het sap het knijpen waard"

joebar

kweet niet of jullie moderne motoren hebben gereden of rijden, maar als er een ferrari  of super geblazen 850 even laat zien wat ie kan staan jullie allemaal te kwijlen, en over motoren is het altijd negatief,...........
Die rijder is daar bekend, dus die kent de weg, en wil graag even laten zien wat ie met die R1 kan, je hoeft op zo'n motor maar te niezen, en je zit al 50 kmh hoger
en 95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Een ding staat vast, motorrijders die hun wilde jaren overleven zijn beslisst de veiligste autorijders, zien alles, anticiperen, en geven snellere rijders de ruimte

whachamacollit

viking_in_shorts

Citaat van: joebar op 18-01-2008 23:23:48
95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Inderdaad - en met zijn rijstijl ben ik benieuwd hoelang hij dit nog kan doen voordat hij deel is van die statistieken.  (en nog bozer kan ik worden over het feit dat deze persoon dit overdag doet - wat zou je denken van een overstekende moeder met kinderwagen?)

Turbobiker

...en 95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Denk dat je het bij dit soort snelle motoren meer moet zien dat 50% van de ongevallen eenzijdig is... En dan gok ik nog laag...

Vind je het trouwens raar dat als je met 200 op een kruising af komt dat mensen je over het hoofd zien... (dit is niet effe gas open trekken, deze mongolen bezorgen alle motorrijders een slechte reputatie...)
De Tussenpaus

why-not

kweet niet of jullie moderne motoren hebben gereden of rijden, maar als er een ferrari  of super geblazen 850 even laat zien wat ie kan staan jullie allemaal te kwijlen, en over motoren is het altijd negatief,...........
Die rijder is daar bekend, dus die kent de weg, en wil graag even laten zien wat ie met die R1 kan, je hoeft op zo'n motor maar te niezen, en je zit al 50 kmh hoger
en 95% van de ongevallen met die dingen gebeuren omdat andere weggebruikers ze niet zien...

Een ding staat vast, motorrijders die hun wilde jaren overleven zijn beslisst de veiligste autorijders, zien alles, anticiperen, en geven snellere rijders de ruimte

mee eens

whachamacollit

Iemand wel eens de filmpjes van Ghost Rider gezien? totaal onaanvaarbaar natuurlijk, belachelijk gevaarlijk etc, maar fijn dat dit soort excessen bestaan en dat wij door het zien van dit soort documenten wat rustiger aandoen als dat zo uitkomt, allah. Als iedereen links blijft rijden, niet in de spiegels kijkt, te vroeg invoegt enzovoort dan kan ik je garanderen dat het eenvoudig is om te anticiperen op dergelijke weggebruikers. Overigens spreek i uit ervaring want ik heb ruim 8 jaar voor mijn werk ongeveer 50000 km per jaar tussen de automobilisten mogen vertoeven op een snelle motor.
Als mijn favoriete restaurant een nieuw gerecht zou willen presenteren ter ere van het auto rijdende volkje in nederland dan zou dat waarschijnlijk "in remolie gebakken slakken" moeten zijn. Het is dat dit een filmpje is en je de tijd hebt om het te bekijken, maar in het echt blijft de confrontatie bij het plotselinge besef dat je wel weer erg dicht tegen de lijn op het midden van de weg zat toen die motor je weer in de file voorbijreed. Kusje op het zere plekje...

Turbobiker

Ghostrider scheurt niet met 200 over een blinde kruising...

(en ik vind scheuren én dit soort fimpjes ook hardstikke gaaf, maar je kunt het ook fout doen)
De Tussenpaus

whachamacollit

Mja, das ook weer zo...

Snellebaksteen

Citaat van: Timmehh op 18-01-2008 23:52:26
Citaat van: why-not op 18-01-2008 23:45:38

mee eens

mee eens

mee eens

Maar deze maakt het te bont.

Veel te veel ander verkeer en kruisingen en voetganger en fietsers.

Overigens is de grootste oorzaak van dodelijke ongelukken met motoren een tegemoetkomende, afslaande automobilist die de motor over het hoofd ziet.
Eenzijdige ongevallen met motoren zijn vaak met veel schade aan de fiets maar niet vaak dodelijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vulk