Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

wepster

MichielMaas

Jur

Stand-up comedy:

Rich Hall Live at the Apollo

Deel 1/2

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

T5turbo

Citaat van: Marc O. op 14-03-2009 11:03:57
Citaat van: Ronbroek op 14-03-2009 10:30:58
Damen Interceptor, Volvo Penta :

http://www.youtube.com/watch?v=h6KebzmN9dY

Ah, die heb ik een paar maanden geleden op de Westerschelde en in de sluis van Vlissingen gezien. Ruig ding hoor :eusa_clap:

Erg leuk speelgoed, maar ligt nu kapot in het Caribisch gebied.....
De hele motor is van de fundatie afgebroken!   :eusa_clap:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

denkweb

Citaat van: T5turbo op 16-03-2009 05:45:08
Citaat van: Marc O. op 14-03-2009 11:03:57
Citaat van: Ronbroek op 14-03-2009 10:30:58
Damen Interceptor, Volvo Penta :

http://www.youtube.com/watch?v=h6KebzmN9dY

Ah, die heb ik een paar maanden geleden op de Westerschelde en in de sluis van Vlissingen gezien. Ruig ding hoor :eusa_clap:

Erg leuk speelgoed, maar ligt nu kapot in het Caribisch gebied.....
De hele motor is van de fundatie afgebroken!   :eusa_clap:

Ah, mochten ze nou alleen een breekpen van de schroef stuk hebben, ik weet er nog eentje...

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Snellebaksteen

Wat een zeikerd. Sorry hoor, maar als jij een wagen wilt verkopen en mensen vinden de velgen niet mooi, dan ga je andere velgen regelen, en niet lopen zeuren van "Hoevaak kijk je nou naar je velgen?"
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Domaso

En als je de Televaag de beste krant van Nederland vind......
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

mark1976

Hilarisch filmpje... vroegah!!! ;D
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

MichielMaas

Citaat van: reneetje op 16-03-2009 13:25:32
De  (creditcrisis) logica van een Volvo handelaar ..

Ik zeg: wat een negatieve zei.... , Alles is negatief en voornamelijk zijn klanten???? Natuurlijk kijk je niet naar je velgen als je aan het rijden bent en natuurlijk heeft leer voor en nadelen en vwb Marktplaats, de meeste mensen die daar kopen zullen nooit zijn garage bezoeken en ALS ze dat doen is het maar 1 keer. Het lijkt wel een Opel dealer ;-)

denkweb

Handleiding Volvosleutel; mijn kids leggen het allemaal even uit waar de knopjes voor dienen.

filmpje!

V70 classic

Citaat van: denkweb op 17-03-2009 15:51:04
Handleiding Volvosleutel; mijn kids leggen het allemaal even uit waar de knopjes voor dienen.

filmpje!

;D  ;D  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.