Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

wepster

Citaat van: V70 classic op 31-03-2009 13:44:06
Citaat van: EdenAli op 31-03-2009 12:49:10
http://www.youtube.com/watch?v=2EIpu9S6Q0E&feature=related
Na 30 seconden :'( :-[ :(

Overstekend wild  :eusa_think:

wel een bekende van hier is of was in iedergeval een forum lid en kwam uit het limburgse
alle inzittende schijnen dit zonder kleerscheuren te hebben overleeft

UserID6342

Ik kan dan weer niet snappen hoe die bestuurder er ongedeerd uit is gekomen, brrr...

EdenAli

wepster

Citaat van: Dirk342 op 31-03-2009 18:21:14
Ik kan dan weer niet snappen hoe die bestuurder er ongedeerd uit is gekomen, brrr...

ik geloofde het ook niet toen me dit verteld werd maar het schijnt toch te kloppen hij schijnt hier meerdere keren te staan op het forum met het kompleete verhaal van hoe en wat
ik krijg het er iedere keer weer koud van als ik die roffel voorbij zie komen maar wetende dat de inzittende het overleefd hebben word je toch stil van die foto's

rogerV701998

UserID6342

Citaat van: wepster op 31-03-2009 21:06:03
ik geloofde het ook niet toen me dit verteld werd maar het schijnt toch te kloppen hij schijnt hier meerdere keren te staan op het forum met het kompleete verhaal van hoe en wat
ik krijg het er iedere keer weer koud van als ik die roffel voorbij zie komen maar wetende dat de inzittende het overleefd hebben word je toch stil van die foto's
Je wilt toch niet zeggen dat dat ding is opgelapt he ?  Dat meen je niet ?

Laserblue

Citaat van: Dirk342 op 31-03-2009 21:33:22

als ie de foto langs ziet komen denk ik  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

wepster

Citaat van: Dirk342 op 31-03-2009 21:33:22

denk niet dat daar nog iets aan op te lappen viel maar het verbaasd me gewoon dat hier nog mensen levend uit zijn gekomen zonder letsel

alowel ik er niet moeilijk over zou doen en het een leuk projectje zou zijn om dit weer op te lappen  :eusa_whistle:

UserID6342

Brr nee, ik ben echt niet vies van schadeauto's, heb er in het verleden ook zat in gehandeld.  Maar ik zoek dat tegenwoordig helemaal niet meer... Na me eigen een keer bijna dood te hebben gereden met een ex schade-auto die niet jofel was ben ik er helemaal van genezen geraakt.  Tuurlijk zit ook ik af en toe te azen op een mooi ding met een leuke tik, logisch.. maar die echt grove schadegevallen laat ik aan me voorbij gaan.

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

UserID6342

Geweldig !!  Zo'n modelletje heb ik in een ver verleden wel eens zien staan, maar die liepen niet zo hard.  Mooie techniek ook wat je er zo van ziet.

Johann

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rovelra