Leuke Filmpjes!!!

Gestart door Zippo, 26-03-2003 23:26:39

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

Simply the best.......

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

fearless

Ben

Jeff

http://www.dumpert.nl/mediabase/814441/d9143e84/grove_afsnijd_en_hinder_praktijken.html

Zo'n figuur moet ik niet tegen komen... Dan druk ik als die wilt invoegen via het rechtsinhalen even snel het gaspedaal naar beneden...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

M a r c

tja... was er nou zó veel aan de hand?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

Citaat van: M a r c op 03-02-2010 21:16:47

Zeker wel, de ene huisvader haalt de andere rechts in. Dus de ene moet zich even laten gelden (filmer in C3 picasso oid gebakje) waarop de ander (in frot) moet laten weten dat hij toch echt stoerderder is...

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Walter

Citaat van: fearless op 03-02-2010 18:42:53
MILF'S do have SOULS!!

Das zeker een milf, goeiendag...

Citaat van: Freakybaby op 03-02-2010 23:03:19
Zeker wel, de ene huisvader haalt de andere rechts in. Dus de ene moet zich even laten gelden (filmer in C3 picasso oid gebakje) waarop de ander (in frot) moet laten weten dat hij toch echt stoerderder is...

Die invoegactie is een goed voorbeeld van de mentaliteit van de Nederlander tegenwoordig. ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen. Hoezo geduld? Ik vind mezelf belangrijker dus ik mag ervoor. Heel jammer maar Nederland gaat hieraan kapot. Je merkt het niet alleen in het verkeer, ook op straat en in de supermarkt. mensen kijken niet meer verder dan hun eigen neus. Oh, zet ik het boodschappenkarretje precies voor het schap waar u staat te kijken? Let maar eens op, dan zal je gaan merken dat ik gelijk heb. Hoop dat we nu nog het tij kunnen keren, al ben ik droevig gestemd

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

peteRRR

Citaat van: VolvoMafia op 04-02-2010 08:34:56
Citaat van: fearless op 03-02-2010 18:42:53
MILF'S do have SOULS!!

Das zeker een milf, goeiendag...

Die invoegactie is een goed voorbeeld van de mentaliteit van de Nederlander tegenwoordig. ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen. Hoezo geduld? Ik vind mezelf belangrijker dus ik mag ervoor. Heel jammer maar Nederland gaat hieraan kapot. Je merkt het niet alleen in het verkeer, ook op straat en in de supermarkt. mensen kijken niet meer verder dan hun eigen neus. Oh, zet ik het boodschappenkarretje precies voor het schap waar u staat te kijken? Let maar eens op, dan zal je gaan merken dat ik gelijk heb. Hoop dat we nu nog het tij kunnen keren, al ben ik droevig gestemd

Het is inderdaad een actie van lik mijn vessie en ik vraag mij soms ook af wat er gebeurt met de nederlandse mentaliteit?
Zo,n 10 jaar geleden bij de kassa had je nog wat ruimte in de rij als je stond te wachten,nu staat bijna iedereen in je nek te hijgen van ongeduld.
In belgie gaat alles op zijn dooie gemak bij de kassa,kunnen we een voorbeeld aan nemen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

Citaat van: peteRRR op 04-02-2010 09:00:50
Het is inderdaad een actie van lik mijn vessie en ik vraag mij soms ook af wat er gebeurt met de nederlandse mentaliteit?
Zo,n 10 jaar geleden bij de kassa had je nog wat ruimte in de rij als je stond te wachten,nu staat bijna iedereen in je nek te hijgen van ongeduld.
In belgie gaat alles op zijn dooie gemak bij de kassa,kunnen we een voorbeeld aan nemen.

Groet.

En als iedereen dit nu zo veel mogelijk overal roept en verkondigd, dan hoop ik dat we de mensen kunnen laten realiseren wat er gebeurt. Dat betekent ook dat je zelf anders moet gaan gedragen, niet de zo Nederlandse "ja maar hij doet het ook en hij moet eerst veranderen"-mentaliteit.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

gewoon peter

Even tussen een discussie door, leer parachutespringen, gr en suc6 peter

http://www.bassfiles.net/parachute.swf

Daf46

Enige waar ik me aan zou ergeren in dit geval is dat die mondeo: 1 een kapot remlicht heeft, 2 duidelijk onbalans in zijn remsysteem heeft.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

peteRRR

Citaat van: VolvoMafia op 04-02-2010 10:48:47
Citaat van: peteRRR op 04-02-2010 09:00:50

Groet.

En als iedereen dit nu zo veel mogelijk overal roept en verkondigd, dan hoop ik dat we de mensen kunnen laten realiseren wat er gebeurt. Dat betekent ook dat je zelf anders moet gaan gedragen, niet de zo Nederlandse "ja maar hij doet het ook en hij moet eerst veranderen"-mentaliteit.

Ja zeker,eerst zelf leren en dan een ander met respect lering geven en dat is het best bereikbaar van een 1 op 1 gesprek of voorbeeld zijn voor elkaar.
Het wordt zeer lastig het grote volk en hun nukken een les te leren,denk zelf dat door schade en schande van een ieder er een andere mentaliteit ontstaat,dus 1 voor 1.
En voor degene die al het 1 en ander onder de knie hebben,blijft het laveren tussen de ellende door,zo ook op de weg of bij de super en dus het goede voorbeeld blijven geven.
Ik heb dan ook een spreuk:Er zijn er weinig met veel en er zijn er veel met weinig. ::)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla