Idee? Iemand?

Gestart door Ron850tdi, 05-01-2007 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Is dat een origineel Volvo dakje?

Ron850tdi

Citaat van: elianmars op 07-01-2007 14:11:22

Toen ik erin zat leek alles ori Volvo, met afsluitschuifstuk (of hoe je dat ook noemt, zo'n stuk karton dat voor verduistering zorgt) in de hemel, kan kiepen en schuiven, elektrisch bediend - weet niet of t ècht ori is, maar op mij kwam t wel zo over. Schakelaar links naast versnellingspook.

Turbobiker

Ik weet eventueel nog een blauwe GLT staan zonder al te veel problemen voor pakweg 1250 eurootjes... PB even eventueel...
De Tussenpaus

speedyT5

Citaat van: Ron850tdi op 07-01-2007 14:13:58
Citaat van: elianmars op 07-01-2007 14:11:22

Toen ik erin zat leek alles ori Volvo, met afsluitschuifstuk (of hoe je dat ook noemt, zo'n stuk karton dat voor verduistering zorgt) in de hemel, kan kiepen en schuiven, elektrisch bediend - weet niet of t ècht ori is, maar op mij kwam t wel zo over. Schakelaar links naast versnellingspook.

Nee, is geen origineel Volvo dak,die zijn helemaal glad afgewerkt.
Waarschijnlijk een Vermeulen-Hollandia,
de schakelaar van een origineel dak zit rechts van het instr.paneel.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Ludo

wat bedoel je met glad afgewerkt speedy?.

M a r c

Origineel Volvo heeft geen rubber om de rand in het uitgezaagde gat van het dak.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

ja nu zie ik het (even gaan vergelijken  ;D )
maar het 'afsluitluikje' lijkt me wel origineel, moet er anders niet een andere hemel in?.

speedyT5

Deze auto is zonder schuifdak uit de fabriek gekomen.
Om een redelijk betaalbaar schuifdak te kunnen leveren wordt er een gat in dak én hemelbekleding gemaakt en simpel afgewerkt met een rubberen rand., dan hoeft er geen compleet dak gespoten te worden.
Alleen jammer dat de inbouwer niet de moeit heeft genomen om een beetje roestwerend middel op het uitgesneden blanke plaatwerk te smeren met dit tot gevolg.

(het glazen dak is dan niet origineel van Volvo)
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

elianmars

Vandaar dat ik dus vroeg of 't een origineel Volvo dakje is. Lijkt me stug dat Volvo op deze manier een dakje monteert/aflevert...

Zonde, hoor!  :-\

thuur

Idd. Die roest aan de achterkant zou nog wel eens beperkt kunnen blijven tot alleen de strip, maar aan de zijkant... :-X :o

Niet goed ingebouwd dus :-\

En schimmel krijg je zo goed als niet er uit.... Dat wordt dus vervangen van de meurende onderdelen.

Gr ;)

Ron850tdi

Hmmmmm  :eusa_think:

Als-ie er zaterdag nog staat, ga ik eens proefrijden....  :eusa_shifty:

(ZEG ME DAT IK HET NIET MOET DOEN??)( :eusa_naughty:)

Ofwel: 'Hoe khomt enen mensch tot anderen insighten...?' (Vrij naar Fried, een broer van Freud)

(of was het Friet??)( :eusa_liar:)

Turbobiker

Proefrit: doen

Aankoop: :eusa_naughty:
De Tussenpaus

Ron850tdi

Citaat van: Turbobiker op 08-01-2007 19:49:59
Proefrit: doen

Aankoop: :eusa_naughty:

Wij begrijpen mekaar   :D :D :D

reneetje

Als de buitenkant al zo is , dan kun je tijdens een proefrit nog wel meer verwachten aan klachten/probleempjes.

Plus als je het oude type niet mooi vind, ga dan voor een metalic blauwe nieuw type.
deze zijn er ook wel te vinden voor een kleine 2000, en dat ben ook kwijt (uren niet meegeteld) om deze weer fatsoenlijk te krijgen.

Toch? ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ron850tdi