Schade C70

Gestart door WernerC70, 31-12-2006 13:15:02

Vorige topic - Volgende topic

WernerC70

Ik denk dat ik hem wel naar de dealert breng, krijg eind januari de sleutel van ons nieuwe huis, dus dan heb ik ook niet zoveel tijd om het zelf te doen.

Ik stond ook echt verbaasd van de schade aan de twingo in vergelijk met de c70, de deur van die twingo zat wel ongeveer op de helft van de passagiers stoel(maar goed dat daar niemand zat) en de dorpel zat ook zo'n 20cm naar binnen gevouwen.

M a r c

Je hebt in ieder geval een getuige! Je vriendin.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

WernerC70

face.flava

Citaat van: animal op 31-12-2006 17:47:27
Citaat van: WernerC70 op 31-12-2006 17:44:11

Zouden jullie naar een schadeherstelbedrijf gaan of naar de volvodealer?

Hangt ervanaf hoe de schade betaald word,als jij het bedrag krijgt,zou ik zelf de onderdelen halen en deze zelf monteren.
Naderhand spuiten en je houd er zelf nog wat aan over.
Als je toch moet kiezen,zou ik em naar de dealer brengen,word toch betaald ;D
\

Nou ja, je zit ook met het afstellen he. Op de foto's zie ik dat de naden nu niet recht lopen, ook rechts van de motorkap. Het afstellen kan vrij lastig zijn. Je hebt natuurlijk ook een kans dat het een en ander onder het linker spatbord ook krom is dat moet dan ook recht getrokken worden hetzelfde voor de delen waar de motorkap vast zit. Kortom zelf doen kan, maar het hangt maar een beetje van de schade af (en van je handigheid/zin).
Ja, volodealer of schadebedrijf, maakt niet zo veel uit denk ik. Kijk maar naar de prijs en de kwaliteit die geleverd wordt.

volvosjonnie

Echt balen man, is altijd vervelend als de tegenpartij niet meewerkt, is de snelheid ook bepaalt van "haar" als het Twingoootje total is lijkt me dat deze aanzienlijk hoger is geweest dan de toegestane ::), succes met de afhandeling van de schade.

Volgens mij heeft ook niet iedere Volvo-dealer een eigen schade afdeling en besteden ze ook dingen uit, vooral als de auto op de richtbank moet, dit is bv. ook bij verschillende V#-dealers, ook omdat de auto's van tegenwoordig steeds rondere vormen krijgen.
Wanneer wordt het zomer..

Schnappi

heb dit ooit ook al eens meegemaakt dat de tegenpartij ontkent terwijl ze het gewoon gedaan hebben, ging als volgt

auto stond bij werkgever, vervoerder van goederen gooit de deur tegen mijn achterspoiler zag dit op de camera en ging naar buiten om verhaal te halen (hij verklaarde mij voor gek, maar ik zij kom maar eens op de camera beelden kijken en hij wist niks meer te vertellen) :police:

zo zie ja maar weer hoe sommige mensen zijn (gewoon walgelijk) :eusa_sick:

gewoon rechtsbijstand inschakelen en door blijven vechten

groeten

Clapton

Het lijkt wel een nationale ziekte te worden, schade veroorzaken, in welke vorm dan ook, én gewoon ontkennen of keihard liegen.  :eusa_wall:

Procederen of een briefje van een advocaat laten sturen is dan de enige optie. succes !

WernerC70

Vandaag de auto naar de garage gebracht, schade-expert van mijn rechtsbijstand komt langs, ik ben benieuwd wat de kosten zullen zijn.

elianmars

Succes met de afhandeling!