HALLO BESTE VOLVO VRIENDJES

Gestart door MARIOKA, 07-01-2007 14:59:24

Vorige topic - Volgende topic

MARIOKA

Ik heb altijd een rode 850 T5 break de allermooiste gevonden! Nog een " echte" Volvo! Er zou ook een nieuwe V70 in de running zijn, ben benieuwd!

lipton

wat doe je daar juist ? ik esemblage

MARIOKA

Ik ook assemblagewerk. Sta jij op pre trim? :eusa_clap:

Turbobiker

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 22:17:06
Ik heb altijd een rode 850 T5 break de allermooiste gevonden! Nog een " echte" Volvo! Er zou ook een nieuwe V70 in de running zijn, ben benieuwd!

Aaaaarghhhhh :eusa_wall:

In België heet het misschien in het algemeen een 'break', maar hier én bij Volvo heet het 'Estate'. Ga je mond spoelen >:(

En als ik het dus goed begrijp staan jullie de hele dag met de rug naar elkaar toe en ouwehoeren jullie 's avonds pas met elkaar op het forum ;D
De Tussenpaus

lipton

precies wel eh ..

break, estate; allemaal de zelfde boel..

Powerpete

bij een break moet ik altijd meteen aan een franse auto denken..... liever ff niet break noemen dus,......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

MARIOKA

Hey T5 Rica, jaloers manneke!

MARIOKA

T5 Rica mag eens met ons dagje werken, zal anders piepen!haha

Esveldt

Citaat van: lipton op 07-01-2007 22:41:40
precies wel eh ..

break, estate; allemaal de zelfde boel..

Ford, Volvo allemaal de zelfde boel bedoel je zeker!

Nee, dus! Want anders hadden de Zweden het wel zo genoemd!

MARIOKA

Turbobiker! Laten we het gezellig houden

Turbobiker

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 22:48:48
T5 Rica mag eens met ons dagje werken, zal anders piepen!haha

Nee joh, doen jullie dat maar lekker, zijn jullie veel beter in. Ik ben goed in zeuren ;)

En ik vind het razend interessant wat jullie doen, wat dat betreft zou ik ook wel weer eens een kijkje willen nemen in een Volvo-fabriek.

Maar als ik niet zou reageren op het break/estate verhaal, dan doet één van de vele andere forumleden dat wel. Zijn we hier zeer precies in omdat we anders inderdaad al snel aan franse rommel worden herinnerd ::)

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 22:51:17
Turbobiker! Laten we het gezellig houden

En ik ben de kwaadste niet. Het komt nu wat bot over, maar je moet even weten wie het zegt. (ik dus) En we zijn er hier in de regel niet op uit om elkaar te beledigen, maar we plagen elkaar wel veel ;D
De Tussenpaus

Rayman

FOrd MOtor COmpany...fomoco

Of zoals we het hier in Twente zeggen..

Foooooo Mooooooo Coooooooo

;) ;D
Dark Side of the Force is German

MARIOKA

Ja inderdaa! Op bijna alles van P11 en P12 in (  S40 en V50)in motorruimte staat embleem FoMoCo!

MARIOKA

Groetjes nog aan iedereen, morgen terug 1240 Volvo's bouwen!haha! Tot volgende keer!

Turbobiker

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 23:06:56
Groetjes nog aan iedereen, morgen terug 1240 Volvo's bouwen!haha! Tot volgende keer!

En geen maandagochtendwagens :eusa_naughty:
De Tussenpaus