HALLO BESTE VOLVO VRIENDJES

Gestart door MARIOKA, 07-01-2007 14:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MARIOKA

hallo! Ik ben Mario, ben ongeveer 16 jaar actief in de Belgische Volvo vestiging in Gent. Wou graag eens een praatje maken met jullie aangezien ik toch ook een hele serie 850's helpen bouwen heb! Ben héél gefasineerd door het Zweedse automerk! groetjes en als jullie misschien iets willen vragen over het bouwproces indertijd kan ik misschien helpen!

Claudia

Welkom Mario!

Waarom nodig je ons allemaal niet eens uit voor een rondleiding daar?! :P

Enneh....wat voor één heb jij?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

MARIOKA

Ik rijd met een muisgrijze GLE sedan! Al foto's gezien van de nieuwe C30?

MARIOKA

Dat zou nog eens leuk zijn, een rondleiding maar ik vrees dat dit nu niet mogelijk is omdat er binnenkort gestart wordt met de lancering van de nieuwe XC60.

Claudia

Heb de C30 van de week bij de dealer eens goed bekeken.
Blijf het een gedrocht vinden.....een 480 in het nieuw. :eusa_snooty:

Maar foto's van muis willen we wel zien!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

)()()sT

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 15:08:47
Ik rijd met een muisgrijze GLE sedan! Al foto's gezien van de nieuwe C30?

Welkom hier, en een rondleiding kan natuurlijk nooit kwaad  :P
De C30; daar rijden al mensen mee hier hoor  8)

Edit: rondleiding kan niet; helaas  ;)

Claudia

Citaat van: MARIOKA op 07-01-2007 15:10:45
Dat zou nog eens leuk zijn, een rondleiding maar ik vrees dat dit nu niet mogelijk is omdat er binnenkort gestart wordt met de lancering van de nieuwe XC60.


Nou dát weer! :-X

Sorry...kan jij niet weten, ook.
Lees het draadje bij Meetings.....'Gent' maar eens. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

MARIOKA

Voor mij was de jaren van de 850 de beste Volvo jaren. Ik vindt alles nu héél Ford getint! Komaan, laat ons het Zweeds merk zijn identiteit behouden! 't Ja, in de autoindustrie wordt nu éénmaal alles overhoop gehaald hé! Ook Saab is niet meer de Saab van weleer!

Jeroentjuh


MARIOKA

Normaal worden in April de eerste ankermannen samengebracht om het nieuwe project op te starten. In 2008 zou de nieuwe XC60 van lijn moeten lopen.

850 T5 Freak

hey Mario, ik ben 20 dec. nog bij jullie in de fabriek geweest  :D!!! ziet er echt spectaculair uit man  :o ik stond vooral te kijken van het gedeelte waar het compleet carroseriewerk op het compleet onderframe geplaatst werd!!! egt knap stukje techniek daarzo  :eusa_clap: ennuh hehe wanneer zien we de facelift van de S40 V50 in nederland? moet zeggen dat de neus egt veel mooier is geworden  ;D  :eusa_whistle:

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Jeroentjuh

Citaat van: 850 T5 Freak op 07-01-2007 15:44:36
ennuh hehe wanneer zien we de facelift van de S40 V50 in nederland? moet zeggen dat de neus egt veel mooier is geworden  ;D  :eusa_whistle:

Foto's.. ;D

850 T5 Freak

tsja dat wou ik doen mare die beste mannetjes daar aan de lopende band konden het zeg maar niet waarderen  ::) ::) ::) maar wat veranderd is is dit: achterlichten hebben een beetje XC90 (facelift achterlichten xc 90) style gekregen qua indeling van het licht, de voorkant is ook helemaal anders > koplampen beetje van de nieuwe s80 > bumper is ook anders geworden!
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

lipton

xc60 is maar voor na de grote congé eh. waar zit je ? GA, GB of GC, kzit zelf in GC team 10

MARIOKA

Hey, ikzelf zit in T30 ergo 1. Leuk iemand van Volvo zelf te ontmoeten.