is dit een goede deal?

Gestart door dim, 07-01-2007 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

dim

Al jaren verliefd op de 850 estate, nu kan ik bij Auto Paashuis in Lichtenvoorde kopen waar ik een claim op heb, het iseen Volvo 850 GLE Estate van 1995 met 155000 km. De distributieriem is vervangen bij 136000 km.
De vraagprijs voor deze Volvo is € 6500,-.
Waarschijnlijk een italiaanse import.
Is dit een goede deal en is dit een goed bedrijf?

Weet iemand anders als dit niet interessant is een mooie estate te koop waar ik de eerste jaren geen kosten aan krijg en gewoon mee naar Frankrijk heen en weer kan?
Hoop me  binnenkort dus als lid aan te melden

Bedankt alvast

Dim

Turbobiker

Op zich weinig kilometers. Is bijna verdacht. Maar als het klopt dan is de prijs gerechtvaardigd als de wagen verder erg strak is. En dan kun je nog minstens 50k km voordat je weer wat grotere punten van aanpakken hebt.

Prijs is echter wel sowieso stevig. Garage ken ik verder niet.

Linkje naar de wagen?
De Tussenpaus

t5karel

Citaat van: dim op 07-01-2007 20:25:18
Al jaren verliefd op de 850 estate, nu kan ik bij Auto Paashuis in Lichtenvoorde kopen waar ik een claim op heb, het iseen Volvo 850 GLE Estate van 1995 met 155000 km. De distributieriem is vervangen bij 136000 km.
De vraagprijs voor deze Volvo is € 6500,-.
Waarschijnlijk een italiaanse import.
Is dit een goede deal en is dit een goed bedrijf?

Weet iemand anders als dit niet interessant is een mooie estate te koop waar ik de eerste jaren geen kosten aan krijg en gewoon mee naar Frankrijk heen en weer kan?
Hoop me  binnenkort dus als lid aan te melden

Bedankt alvast

Dim

Als er een afgestempeld boekje bij zit,lijkt het me geen probleem.Alleen hoort de distri toch bij 120000 te worden vervangen
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Citaat van: t5karel op 07-01-2007 20:32:35
Alleen hoort de distri toch bij 120000 te worden vervangen

Ach, als die in de tussentijd niet breekt heb je ook naderhand geen probleem :eusa_doh:
De Tussenpaus

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

dim

weet iemand een betere dan, niet zo opgeblazen, want ik moest mijn vrouw al overtuigen een 850 estate te nemen  :), dit gaat haar te ver

Zoek een btrouwbare in goede staat, om zonder problemen mee naar Frankrijk te kunnen, hoor het graag van de echte experts

t5karel

;D.Ik bedoel dat er geen turbo op zit,verder is het een nette auto joh.Totaal niet opgeblazen maar ongeblazen.

Turbobiker

Meteen kopen! In die kleur en dan heel mooi zonder spoiler en dakrails vind je ze niet veel...

:eusa_whistle:

Maar weer even serieus. De prijs is dus stevig, maar als het je lukt te controleren of de km's kloppen en de auto is verder zeer netjes dan is 6000 een redelijke prijs. Maar dan wel met 6 mnd garantie!
De Tussenpaus

t5karel

Citaat van: Turbobiker op 07-01-2007 21:14:02
Meteen kopen! In die kleur en dan heel mooi zonder spoiler en dakrails vind je ze niet veel...

Maar weer even serieus. De prijs is dus stevig, maar als het je lukt te controleren of de km's kloppen en de auto is verder zeer netjes dan is 6000 een redelijke prijs. Maar dan wel met 6 mnd garantie!
Hee!!liggen daar slicks om die velgen :eusa_dance:.

raffar

Citaat van: Turbobiker op 07-01-2007 21:14:02

Neeeeeee, dat is niet mooi, je moet hem MET dakrail hebben...... ;D ;D

Turbobiker

Citaat van: raffar op 07-01-2007 22:02:13
Neeeeeee, dat is niet mooi, je moet hem MET dakrail hebben...... ;D ;D

Gelukkig zijn er altijd mensen die dat vinden en die je dan weer flink af kunt zetten ;D
De Tussenpaus

thuur

Jongens, let een beetje op het quoten s.v.p. Wordt zo onleesbaar anders ;)

Gr :police:

Frans 50

Hoi Dim,
Die pipo in Lichtenvoorde is wel een bekende hij adverteerd zich blind op Marktplaats.
En doet erg veel in Volvo's...
Ik zelf was ook geruime tijd op zoek naar een 850 estate en keek dus reglmatig bij hem.
De afknapper was altijd de prijs... hij is zeker niet goedkoop. Maar voor zover mij bekend verkoopt hij altijd met garantie. Voor wat dat waard is...!  :eusa_angel:
Het is een keuze maar ik heb wel een beetje moeite met de kilometer stand...(erg laag!) die van mij is ook van 07-1995 en had toen ik hem kocht 261.000 op de teller.
Uit eindelijk heb ik nu ook de volledige historie van deze auto en die is gelukkig wel okay.
De mijne heeft 3950 gekost.

Succes met het maken van je keuze...

Frans Harkema

De wagen ziet er op het eerste gezicht mooi uit. Km. stand is aantrekkelijk, de prijs is te hoog. Goede onderhoudshistorie zal bepalend zijn.