BBK wat past wel en niet..

Gestart door Johann, 08-01-2007 16:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

maruska

Sander, ga jij nog passen vanavond ? Let me know..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 19-03-2011 17:48:33
Sander, ga jij nog passen vanavond ? Let me know..

Vanavond niet, waarschijnlijk morgen, ligt er even aan hoe snel ik in Hoogezand klaar ben met werk morgen

Sbv

Zo net terug van Tom850 en we hebben gepast. Helaas 7J Comets passen net niet. Vermoedelijk met een 5 of 10 mm spacer wel.

Ja nu weet eigenwijs het zelf ook dat het niet past

Helaas, geen AP .

Tim N

Citaat van: Sbv op 18-03-2011 17:10:54
met Titans
http://en.tarox.com/gallery/volvo.html

http://www.stroevemotorsport.nl/Big_brake_kits/166069-Volvo-S70-Tarox-Big_brake_kits/



Bij tar-ox heb je een set zonder ingebouwde spacer en een set met ingebouwde spacer van 10mm.
Dit ter info, ben hier zelf nl ook mee bezig geweest.

Sbv

Ben er nog niet uit wat nu wijsheid is, Comets weg en dan Pegasus ervoor in de plaats icm Porsche set wordt aantrekkelijk gezien het prijsverschil met AP en dan geen spacers noodzakelijk

Het weekend maar eens een setje pegasus monteren om te kijken hoe het staat 17" en 18" mag de V70 even op Comets staan

arjenT5R

ik heb best een aantrekkelijke aanbieding gehad van wp pro america....
interesse?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

michiel

Citaat van: arjenT5R op 24-03-2011 12:34:05
ik heb best een aantrekkelijke aanbieding gehad van wp pro america....
interesse?

vertel?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

arjenT5R

#427
flinke kortingen tot 25 procent en free shipping bij afname van 5 sets of meer

gewone 6 pots 330 mm is ca 2000 dollar
en onderhoudsvrije 6 pots 330 mm is ca 2200 dollar

dollar doet ongeveer €0,84 en min 20 procent korting dan zit je zo ff snel rond de 14 a 1500 euro
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MarkoC70T5

Citaat van: arjenT5R op 24-03-2011 12:42:55
flinke kortingen tot 25 procent en free shipping bij afname van 5 sets of meer

gewone 6 pots 330 mm is ca 2000 dollar
en onderhoudsvrije 6 pots 330 mm is ca 2200 dollar

dollar doet ongeveer €0,84 en min 20 procent korting dan zit je zo ff snel rond de 14 a 1500 euro

En de invoerkosten + btw?   Ik heb de afgelopen maanden steeds vaker dat het pakket gecontroleerd is bij de douane.
Zeker pakketen uit de VS waren allemaal geopend.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Ludo

Citaat van: arjenT5R op 24-03-2011 12:42:55
flinke kortingen tot 25 procent en free shipping bij afname van 5 sets of meer

gewone 6 pots 330 mm is ca 2000 dollar
en onderhoudsvrije 6 pots 330 mm is ca 2200 dollar

dollar doet ongeveer €0,84 en min 20 procent korting dan zit je zo ff snel rond de 14 a 1500 euro


Dat is behoorlijk aan de prijs.
Gouden schijven erbij?.
De klauwen + blokken hebben mij in NL ongeveer 650 euro gekost.

arjenT5R

#430
 ;D waar heb jij ze vandaan dan?

edit de mail van wp pro:

Hi Arjen.

To use the titan wheels, you may need 5mm spacer for clearance, the same applies to the volans.

For the P1 chassis we have the 2 following that should fit behind 17"s.

336 x 30mm rotors with L6: $2045

336 x 30mm rotors with EX6: $2245

The differences lie between the calipers, the L6 is smaller and lighter, it uses 130 x 45mm pads and weights less than 2kg, it is ideal for track use or wherever wheel fitment is a major concern as it does not use dust boots but built in heatshields, the EX6 is significantly larger than the L6, it uses 170 x 45mm pads, which is the largest pad on the market, it does weight more at close to 5kg, the EX6 is built with dust boots that requires zero maintenance.

For group buy, we usually need minimum of 5 kits, that means it can be either all fronts or mixed of front and rear kits, and single shipping address, the discount is about 20-23% off the listing price and free shipping,as shipping often cost between $250-300 per kit to Western Europe, if you have any more questions, please let us know.

Sincerely

WP Pro North America
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ludo

Er zitten dan wel 2 delige schijven bij de set.
Ik denk dat als je circuit gaat rijden, dat dat wel meer afdoet met warmte, maar voor straatgebruik volgens mij niet nodig.
Een schijfje doet 330 dollar per stuk, voor iets meer dan 1/3 heb je XC schijven per set.
Die passen en zijn er ook in 336mm.
Tel de rekening maar uit dan...
Je hebt dan alleen nog een bracket nodig.

De klauwen en Ferodo DS2500 blokken had ik bij ATD vandaan.
http://www.remschijf.nl/

innocenti

Citaat van: arjenT5R op 24-03-2011 17:15:51
;D waar heb jij ze vandaan dan?

edit de mail van wp pro:

Hi Arjen.

To use the titan wheels, you may need 5mm spacer for clearance, the same applies to the volans.

For the P1 chassis we have the 2 following that should fit behind 17"s.

336 x 30mm rotors with L6: $2045

336 x 30mm rotors with EX6: $2245

The differences lie between the calipers, the L6 is smaller and lighter, it uses 130 x 45mm pads and weights less than 2kg, it is ideal for track use or wherever wheel fitment is a major concern as it does not use dust boots but built in heatshields, the EX6 is significantly larger than the L6, it uses 170 x 45mm pads, which is the largest pad on the market, it does weight more at close to 5kg, the EX6 is built with dust boots that requires zero maintenance.

For group buy, we usually need minimum of 5 kits, that means it can be either all fronts or mixed of front and rear kits, and single shipping address, the discount is about 20-23% off the listing price and free shipping,as shipping often cost between $250-300 per kit to Western Europe, if you have any more questions, please let us know.

Sincerely

WP Pro North America
Rijdt Volvo Philipe ook niet met WP pro klauwen achter zn Titans? Volgens mij zijn die zonder spacer gemonteerd. Wat overigens wel interessant is om na te vragen: Zijn de klauwen dezelfde breedte als ze onderhoudsvriendelijk zijn? Voor stofhoezen heb je namelijk inbouwruimte nodig om je cilindergeleiding optimaal te houden.

c70

nog een BBK die nergens genoemd wordt
ik heb een BBK van Heico/Ate op mijn c70.
Deze past alleen maar achter de orginele 17 Pegs (winterwielen) en 18 imi Pegs (zomderwielen).
het is wel idioot dat bij de 17 Pegs wel meer ruimte is dan bij de 18 imi Pegs.
Zal wel komen door het verschil in Et waarde.

Set remt grandioos,maar remblokken kosten een vermogen (350 euro +)

Sbv

Wat voor schijven heb je dan ?