Mooie 850 T-5R CY op MP

Gestart door S a n d e r, 10-01-2007 15:37:45

Vorige topic - Volgende topic

S a n d e r

Daar ik al tijden op zoek ben naar een mooie 855 CY dook deze opeens op.

http://tinyurl.com/y5g2j9

Weet iemand of dit:

- al gepost is  ;) (ik kon zelf niets vinden)
- een medeforummer is?
- of het hier een originele NL auto betreft?
- ...

Ik heb de verkoopster ook al geë-maild, maar een berichtje hier kan nooit kwaad. ;)

Wel jammer dat het een automaat is, een schakelauto geniet toch wel de voorkeur. Maar als de beschrijving klopt is het een pracht van een wagen imho. Lekker origineel ook. :) Wel aardig aan de prijs, maar het valt me op dat men steeds meer voor mooie originele CY NL'ers 'vraagt'.

Kortom, wat vinden jullie?

Eugene

Prijs vind ik persoonlijk erg hoog, maar ik ken de auto niet. Het blijft toch het "wat de gek ervoor geeft" ;)

De zoektocht naar een handbak zal langer duren over het algemeen omdat er veel meer T-5R's automaten dan handbak geleverd zijn. Gevoelsmatig zeg ik 70%-30%.... De Estate/Sedan verhouding ligt ongeveer hetzelfde volgens mij.

If it's not blown, it sucks...

thuur

Volgens mij is het een Duitser ;D

En de prijs is wel heel stevig idd voor een niet-NL wagen. Ik mag hopen dat de BPM en BTW al betaald is..

Gr 8)

Rayman

Citaat van: Eugene op 10-01-2007 15:55:14
De Estate/Sedan verhouding ligt ongeveer hetzelfde volgens mij.

Volgens mij niet...

FelixB

Citaat van: thuur op 10-01-2007 16:06:33

En de prijs is wel heel stevig idd voor een niet-NL wagen. Ik mag hopen dat de BPM en BTW al betaald is..

Gr 8)

dU gut gesehen haben, ich ware da beina auch reingefallen...

Tja, dan is ie idd wel heel stevig aan de prijs. Persoonlijk vind ik ook wat de gek ervoor geeft de CY's worden gewoon steeds zeldzamer dus meer waard (ik ga mijn R ook eens voor € 15.000,- op MP te koop zetten...).

Ik kan me ook wel voorstellen dat de verkoper die 1e 'gek' zoekt die dat ervoor geeft...

Die bij Yvan Poortinga kost ook € 19.000,-  :o
855R & C70 T5 cabrio automaat

)()()sT

Volgens mij is dit de auto van T5Karel als ik het goed begrijp...

Lees zijn post onder "wie ben ik" maar eens...

GeertG

Citaat van: )()()sT op 10-01-2007 16:18:46
Volgens mij is dit de auto van T5Karel als ik het goed begrijp...

Lees zijn post onder "wie ben ik" maar eens...

zeker is het die.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

S a n d e r

Citaat van: thuur op 10-01-2007 16:06:33

Ik had ook al zo'n vaag vermoeden. En dat kwam eigenlijk door de nummerborden die ontbraken. Voor het mooie kan je de nummerplaten verwijderen voor een foto, maar verwijder dan ook meteen de nummberbordhouder. ;)

Of was dat niet jouw trigger? :)

thuur

Neu, eerder deze post:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=16568.msg289506;topicseen#msg289506

Maar auto's zonder kentekens zijn bijna altijd ingevoerd.

Gr 8)

t5karel

Ik had op  het moment van de foto,s nog geen kenteken ;D.Nu wel inmiddels.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mehn

Veel te duur. Als het een originele NL auto is en hij is in goede staat zou ík nooit meer betalen dan 11000 à 12000 voor een T-5R estate. Bij een ingevoerde iig minder.

Sommige exemplaren zijn hiervan uitgesloten, voor de gele van Tom H. zou ik iets meer voor willen geven.
Dit geldt ook voor de gele sedan die Roy H. had of bijvoorbeeld de gele sedan van Rayman ;)

Helaas heb ik het geld voor laatstgenoemde 3 auto's niet liggen  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

t5karel

Nou ,ik vindt de mijne niks minder mooi hoor,en tja ingevoerd ::).alleen een automaat kan ik niet aan wennen,vandaar dat ik m weer te koop zet.btw het is de vraagprijs,Als ze bij bossen aangeboden worden kan ik m altijd nog weggeven ;).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

animalT5R

Citaat van: t5karel op 10-01-2007 16:59:56
Nou ,ik vindt de mijne niks minder mooi hoor,en tja ingevoerd ::).alleen een automaat kan ik niet aan wennen,vandaar dat ik m weer te koop zet.btw het is de vraagprijs,Als ze bij bossen aangeboden worden kan ik m altijd nog weggeven ;).
Maar dat is vr prijs ex bpm en kenteken?
Hoop niet voor je dat er veel mensen hier op het forum kijken,voor ze een CY estate willen aanschaffen,voor je vr prijs raak je hem dus nu niet meer kwijt.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

Animal,kamaraad ;D.dit betreft een all in prijs,geen valkuilen dus ;)

reneetje

Citaat van: t5karel op 10-01-2007 17:13:44
Animal,kamaraad ;D.dit betreft een all in prijs,geen valkuilen dus ;)

Je bent er aardig aan gehecht dan zeker , zullen we maar zeggen ;) ;D ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)