Welke 850 radio past in V70

Gestart door P. Sleutjes, 12-01-2007 21:22:32

Vorige topic - Volgende topic

P. Sleutjes

Past een:
- 6-cd-lader van een V850, model 1997, in een V70 van 2000?
- CR906 in een V70 van 2000?
- Zijn alle prefab-kabels te gebruiken of moet er een nieuwe kabel getrokken worden van de radio naar de wisselaar achter? ???
Volvo 850 2.0i aut LPi '95 - Volvo 66 station '76 - DAF 55 station '72 - DAF 55 coupé '68 - DAF 33 coach luxe '67

elmarconi

ja
ja
weet niet

(Ik heb identieke combo een CR906 (850 editie, oftewel zwart) met 6wisselaar in de V70 hangen. Recentelijk de zwarte CR-906 voor een grijze gewisseld, plug and play. Kabels heb ik verder niet naar gekeken, maar ik heb er wel 2 ??

Zie pic:

De 6wisselaar is aangesloten  en werkt maar er hangt nog zo'n kabeltje los?? Heb nog niet gekeken waar die eindigt...
--
Autogas Inside . . .

face.flava

dat kabeltje zou voor de versterker zijn......

elmarconi

Waar zou ik die dan moeten vinden? Of is dat kabeltje gewoon voorbereid en eindigt ergens waar de versterker zou moeten liggen?
--
Autogas Inside . . .

thuur

Citaat van: elmarconi op 31-01-2007 00:17:55
Waar zou ik die dan moeten vinden? Of is dat kabeltje gewoon voorbereid en eindigt ergens waar de versterker zou moeten liggen?

Kabeltje is niet voorbereid zover ik weet. Misschien ligt er wel een versterker in/heeft er in gelegen, maar is de andere verloopstekker (van je speakers) verdwenen?

Gr ;)

face.flava

Citaat van: elmarconi op 31-01-2007 00:17:55

Ja die ligt daar voor het geval er een (originele) versterker in zou komen, waarschijnlijk was er een optie voor premium sound.  Het is een 6pin DIN stekker, die worden voor de volvo versterkers gebruikt.  In mijn C70 heb ik namelijk een kabel voor de cd wisselaar, die er nooit in heeft gezeten.