Nieuw op de site met een T5

Gestart door martnl, 12-01-2007 23:06:32

Vorige topic - Volgende topic

martnl

Hallo ik ben Martin en  nieuw op deze site.

Had hiervoor een passat v6 heb nu een volvo gekocht en dus ook lid geworden van deze site.

Heb sinds kort een volvo 850t5.
ABS, alarmsysteem, boordcomputer, centr.vergrendeling, cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, lederen bekleding, lichtmetalen velgen , metallic lak, mistlampen, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., traction control, trekhaak

Hoop niet dat het een miskoop is want heel veel verstand heb ik er nog niet echt van.
Dit is het kenteken HL-BG-??  hopelijk herkent iemand dit niet als een no go auto.

Heb hem gekocht in huizen.

Zag hem er in iedergeval niet bij de nogos staan hij rijdt in iedergeval  goed.
Volvo 850 T5 ,

elianmars

NEEE!!!!!!!! Je hebt toch niet de HL-BG-** gekocht, hè?  :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_wall: :eusa_wall:

Grapje!  ;D ;D

Je schrok wel, hè?

Welkom hier op het forum en heel veel plezier met je T-5 gewenst!!
Heb je foto's van je roffel?

martnl

LOL     ;D

IK heb wel fotos maar geen ruimte.
(om ze te plaatsen)
Hij  staat nog wel op de site waar ik hem heb gekocht. 

http://voorraad.wheelerdelta.nl/se995caff04aefa343e814d22ee3b0a22/dfbc4/details/?sid=691854
Volvo 850 T5 ,

Niek

Welkom hier! Mooie roffel heb je gekocht, ik wens je er veel veilige en plezierige kilometers in.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Domaso

Hoi Martin,

Welkom op het forum.
Veel veilige kilometers.

En wat foto's betreft:
http://imageshack.us/
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Emiel

t5karel

Citaat van: elianmars op 12-01-2007 23:43:40
NEEE!!!!!!!! Je hebt toch niet de HL-BG-** gekocht, hè?  :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_wall: :eusa_wall:

Grapje!  ;D ;D

Je schrok wel, hè?

Welkom hier op het forum en heel veel plezier met je T-5 gewenst!!
Heb je foto's van je roffel?

Join the clan ;D.Dit zijn dus je ondersteunende medeforumers ;D.Verder zijn ze wel aardig hoor ;).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.