spuiten of poedercoaten

Gestart door sjoerdb, 13-01-2007 01:07:37

Vorige topic - Volgende topic

sjoerdb

hallo,

mijn eerste berichtje op dit prikbord, ik heb helaas dan geen 850 maar wel een 480, dus ik ben wel volvo fan. wat ik wil vragen is: ik heb een setje atlas 14 inch velgen liggen die ik wil laten opknappen enzo enzo, nu hebben jullie vast wel informatie en aanwijzingen hoe en wat ik dat het beste kan laten doen, en ook natuurlijk waar ik dat het beste kan laten doen. ik woon in noordholland dus een beetje in de buurt zou wel makkelijk wezen. jah wat moet er met die velgen gebeuren? controleren op slinger en als het gewenst is proberen te richten, dan oude verflaag weg halen(zal wel stralen worden) en dan een nieuw laagje verf erop. dan kan ik de velgen mooi nog een tijdje weg leggen om echt goed te laten uitharden, en als dan mijn 15 inch taurus banden versleten zijn kan ik daar mooi mee gaan wisselen. natuurlijk dan een nieuw setje banden en de taurussen daarna opknappen, er zitten namelijk bulten rond de ventielopeningen. alvast bedankt en tot snel dan maar

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Jeroentjuh

Ik zou ze gewoon laten stralen, randen evt. laten afdraaien en laten poedercoaten. Als ze echt krom zijn kun je ze ook nog laten richten.....

Ik zelf heb ze bij WheelTrim laten doen.....

sjoerdb

snelle reactie van verplaatsen van mijn topic over een setje velgen 480 inplaats van een 850, mijn topic is nu ook niet bepaald op zijn plek vindt ik.

veel duidelijker wordt het niet in dat gelinkte topic, er wordt niet duidelijk gepraat wat nu beter is om te doen met je velgen.

waarom poedercoaten inplaats van spuiten?  ik heb wheeltrim om informatie gevraagd dus daar ga ik op zitten wachten. verder hoop ik dat jullie met iets meer informatie komen, alvast bedankt!

Jeroentjuh

Poedercoaten is harder en kan meer hebben dan gespoten velgen......

elianmars

Wat wil je nog meer voor informatie hebben, dan?

Alles is toch al verteld in de reacties hierboven?  :eusa_think:

HanV70

Ik heb op dit forum wel eens gelezen dat poedercoaten voor velgen minder geschikt is. d.i.v. met de hartheid en het er snel afslaan van het aangebrachte product.
Bij spuiten is er meer weerstand.

breakman

poedercoaten is beter bestand tegen corrosie maar een tik tegen een trotoir kan het evenmin verdragen en zal de schade zelfs beter zichtbaar zijn omdat de lak er echt afslaat in een groter deel. bijwerken wordt ook moeilijker !!!  :-\

ief

Gewoon stralen en spuiten in welke kleur dan ook. Voor rond de €250 ben je dan klaar.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...