project Fearless (Honda)

Gestart door fearless, 13-01-2007 14:34:28

Vorige topic - Volgende topic

fbm

En zit er een kleurtje voor je bij?

:eusa_shifty:

Laserblue

Citaat van: fearless op 23-08-2008 19:10:24
Citaat van: Laserblue op 23-08-2008 19:04:44
Zijn ze nu wel of niet 3-delig?

Ligt er aan over welke je het hebt.  ;D

Nebulla's (BBS) zijn 2 delig.

Mille Miglia's zijn nep 2 delig.  ;D  Vielen tenminste niet uit elkaar toen ik de boutjes er uit draaide.  :eusa_shifty:

Mille Miglia's ga ik zelf spuiten, Nebulla's ga ik waarschijnlijk laten poedercoaten.

bedoelde de Nebula's ja ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fearless

Toch maar besloten de Trexen nog niet te verkopen, ze komen er na de winter niet weer onder maar leg ze toch nog maar effe weg. Verkopen kan altijd nog.  ;D 

Besloten om de Nebulla's te laten voorzien van Dunlop SP sport 9000's, heb ik eerder in 17" ook op gereden en beviel toen wel erg goed. De Good Years waar ik nu op rijd ben ik wel een beetje zat aan het worden, profiel is op zich nog wel goed alleen de grip lijkt wel een heel stuk minder te zijn geworden.

Moet de Nebulla's trouwens nog steeds uit elkaar slopen, binnenkort maar eens mee beginnen. Als ik tenminste morgen niet ineens weer een ander set bestel.  :eusa_shifty:  Ga morgen samen met mijn vader even naar een bandenbedrijf in de buurt om nieuwe wielen voor zijn auto te bestellen en dat bedrijf is ook BBS dealer en heeft vaak erg mooi spul staan. Hoop dat ik me niet laat gek maken.  ::)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Als het maar niet deze worden ;D

MarcoV ;)

fearless

Citaat van: MarcoV op 24-10-2008 09:23:43
Als het maar niet deze worden ;D

http://i223.photobucket.com/albums/dd269/mvermeer/MAK-Volare20Mirror.jpg

MarcoV ;)

Hmmm wel net vandaag een setje MAK's besteld.  :eusa_shifty:  maar dan voor onder een peugeot.

Heb me verder in kunnen houden, had wel een erg mooi setje wielen staan maar is niet in 5x108 leverbaar.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Nr 1 is uit elkaar, ging redelijk makkelijk. Hopen dat dat met de rest ook zo is.  ;D

BartusKN

Zo wat stoer zeg, ik dacht altijd dat het nepschroefjes waren  :-[... Ben benieuwd in welke kleur je ze gaat spuiten/laten bakken

fearless

Citaat van: BartusKN op 30-10-2008 23:47:12
Zo wat stoer zeg, ik dacht altijd dat het nepschroefjes waren  :-[... Ben benieuwd in welke kleur je ze gaat spuiten/laten bakken

Nepschroefjes.  :eusa_snooty:   ;D  De orginele BBS variant is een echt 2 delig wiel. Bij de meeste goedkopere wielen met van die boutjes is het wel nep zoals mijn Mille Miglia's of bijv een Imi-Nebula.

BartusKN

Ben benieuwd in welke kleur je ze gaat spuiten/laten bakken

Wil je al stiekum vertellen ? of ben je er nog niet uit ...

fbm

Zwart met chrome rand!  :eusa_shifty:

fearless

Citaat van: BartusKN op 31-10-2008 20:24:37
Ben benieuwd in welke kleur je ze gaat spuiten/laten bakken

Wil je al stiekum vertellen ? of ben je er nog niet uit ...

Zat er aan te denken om de rand iets van roze te doen en dan het hart paars of zoiets.  :eusa_think:

Of gewoon grijs. Tint ben ik nog niet helemaal uit. Twijfel ook nog tussen gewoon spuiten of poedercoaten.

Citaat van: fbm op 31-10-2008 20:26:17

Is niet uniek meer.    ;)

fbm

Citaat van: fearless op 31-10-2008 20:27:04

Zat er aan te denken om de rand iets van roze te doen en dan het hart paars of zoiets.  :eusa_think:

:eusa_eh:

Citaat van: fbm op 31-10-2008 20:26:17

Is niet uniek meer.    ;)
Marc moest dat randje er ook al af halen  :eusa_doh:

BartusKN

Citaat van: fearless op 31-10-2008 20:27:04
Twijfel ook nog tussen gewoon spuiten of poedercoaten.

Ik zeg poedercoaten.... ben zeer tevreden over mijn kwaliteit en tegen 47euro de velg kan jij niet zo mooi spuiten.

Misschien het hart van de velg in 419 laten poedercoaten, en de rand knalroze.....