project Fearless (Honda)

Gestart door fearless, 13-01-2007 14:34:28

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Nooit verwacht dat iemand als Fearless door een wasstraat ging. Als je geen krassen wilt (of in ieder geval zo min mogelijk) dan was je de auto met de hand.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

BartusKN

Citaat van: Turbo-Geek op 11-04-2010 11:56:35
Nooit verwacht dat iemand als Fearless door een wasstraat ging. Als je geen krassen wilt (of in ieder geval zo min mogelijk) dan was je de auto met de hand.

Daarom gebruikt hij ook de spuitlans in een spuitcabine, deze niet goed terug gehangen.

Volgens mij is een wasstraat voor Ivo net zo'n no-go als voor mij.

Turbo-Geek

Citaat van: BartusKN op 11-04-2010 12:00:27

Daarom gebruikt hij ook de spuitlans in een spuitcabine, deze niet goed terug gehangen.

"Toen heeft een van de borstels dat ding meegepakt en een paar keer over de achterkant heen geslagen."

Welke spuitcabine heeft borstels dan ? Ik lees hier een wasstraat of een soort van hybride spuitcabine/wasstraat.

fearless

Precies, maare de S60 nog nooit goed van dichtbij gezien zeker ?? Zitten hier en daar al wel wat krasjes op. Vandaar dat spuiten al in de planning stond, maar eigenlijk de achterkant niet.  ::)  Enne een goeie wasstraat krijg je geen krassen van.  :P

Zoals TG aangeeft lees je nu zelf dus ook niet goed.  ;D  ;)  En ach af en toe een wasstraatje moet de auto tegen kunnen hoor. Tis en blijft gewoon een gebruiks voorwerp.  :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Enne een goeie wasstraat krijg je geen krassen van.

Yeah Right .....  :eusa_snooty:

Richard850

sjips hey, das balen man!!

Ik ben nog nooit met 1 van mijn auto's door de wasstraat geweest, en ben dat ook niet van plan. Ik zal ook net dat soort pech hebben.

Johann

Het zijn allemaal van die irritante beschadigingen.. Als je 't ziet is 't misschien een naar gezicht maar eigenlijk ook weer net niet genoeg om te zeggen dat je de hele auto maar moet gaan overspuiten.

MarcoV

Citaat van: BartusKN op 11-04-2010 11:43:47
Citaat van: fbm op 11-04-2010 11:39:24
Citaat van: MarcoV op 11-04-2010 11:02:28
Dat is mooi ruk zeg, lijkt wel express gedaan die krassen!

Zo zielig is dat, maarja zo gaat dat in ons land  :eusa_wall:

Jullie lezen er overheen ?

Citaat van: fearless op 10-04-2010 19:40:32
Ja best een klojo ja.  ::)

Citaat van: fearless op 09-04-2010 23:29:35
En ik heb me geërgerd aan een bekraste achterklep + bumper, gister eigenlijk al. Had blijkbaar de lans van de hogedruk reiniger niet ver genoeg aan de kant gehangen toen die in de wasstraat stond. Toen heeft een van de borstels dat ding meegepakt en een paar keer over de achterkant heen geslagen. Nou ja, SH*T HAPPENS. Binnenkort maar weer strak laten trekken.  :eusa_shifty:

O, Ivo heeft het zelf express gedaan :P

Blijft lullig in ieder geval!

MarcoV ;)

Turbo-Geek

Als je een auto helemaal schade vrij wilt houden moet je hem nieuw kopen en geen km ermee rijden en in een verwarmde garage onder een hoes laten staan.
Wat heb je dan aan je Volvo ?   Precies ja, geen ene klote !

ief

Citaat van: Turbo-Geek op 11-04-2010 12:49:30
Enne een goeie krasstraat krijg je geen krassen van.

;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Laserblue

Citaat van: fearless op 11-04-2010 12:45:29

Precies, maare de S60 nog nooit goed van dichtbij gezien zeker ?? Zitten hier en daar al wel wat krasjes op. Vandaar dat spuiten al in de planning stond, maar eigenlijk de achterkant niet.  ::)  Enne een goeie wasstraat krijg je geen krassen van.  :P

Zoals TG aangeeft lees je nu zelf dus ook niet goed.  ;D  ;)  En ach af en toe een wasstraatje moet de auto tegen kunnen hoor. Tis en blijft gewoon een gebruiks voorwerp.  :eusa_shifty:

oeh ja overspuiten met een beetje candy in de blanke laklaag  :eusa_drool:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

tackle

als ie geen krasjes krijgt hoef je ook niet meer te polijsten, das een voordeel.

Rayman

Citaat van: ief op 11-04-2010 13:38:18
Citaat van: Turbo-Geek op 11-04-2010 12:49:30
Enne een goeie krasstraat krijg je geen krassen van.

;D

Je moest eens weten wat er aan krassen op de auto komt bij foutief gebruik van een spons (schrik) en een emmertje bij je "op de oprit"; staan de meesten niet bij stil. Word je ook niet vrolijk van. Voor sommige autobezitters is een wasstraat de 'minst schadelijke' optie.

Gmid

Links, sponsje met één (!!) emmer, rechts wasstraat.

Volvo C30 '12

mehn

Citaat van: Gmid op 12-04-2010 20:51:02
http://www.starwashbv.nl/images/krassen-3.jpg

Links, sponsje met één (!!) emmer, rechts wasstraat.

Jeetje, dát haal ik er echt niet uit.  8)

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: