Lange mensen in een 850 ?

Gestart door MarcelK, 08-02-2003 22:53:41

Vorige topic - Volgende topic

MarcelK

Ben ik weer :)

Vandaag op de autorai geweest wat erg leuk was
Wat mij opviel is dat we met zijn 4-en de volvo stand het leukste vonden en dat terwijl er 2 bevriende autoverkopers bijwaren van "een vreemd merk".
Waar we het meest benieuwd naar waren is het zitcomfort van een v70, als opvolger van de 850, en de S60 R
Die laatste bezorgt me nu al natte dromen (behalve dat de kleur van het type man met handtas was) dus daar zal ik niet teveel meer over zeggen.
zowiezo ver van mijn bed, laat ik het daar maar op houden...

De V70 zat goed voor mij.
Ik ben 1 meter en 98 centimetertjes klein en dat zorgt voor veel problemen (108 kilo werkt ook niet echt mee)
De V70 had gelukkig een stuur dat naar je toe getrokken kan worden, maar nu is mijn vraag: heeft een 850 dat ook???
zo niet dan vermoed ik dat het over 2 weken 5 dagen en een paar uur wel eens janken kan worden voor mij...

Enige lange slungels met een 850 in de zaal die me meer kunnen vertellen hierover?

PieT111

Ik was met mijn 1.80 zo ongeveer de kleinste op de ALV 2003 in Renkum dus met lange mensen in een 850 zal het wel goed zitten.

De positieve reacties van de langere mannen ;) zullen dan ook niet lang uitblijven denk ik.
Busje komt zo!

855-Champagne

Ben zelf ruim 1.90 +/- 100kg zit erg goed in mijn lederen zetel
groet

Dreamer2

CiteerBen zelf ruim 1.90 +/- 100kg zit erg goed in mijn lederen zetel
groet

Same here. Alleen ben ik +100 kilo.  geen -  ;D

Laatst even bij de dealer in een C70 gezeten, maar die is aanzienlijk krapper vindt ik.

850 rijden met een lang lichaam is super, de brede deur biedt goed steun voor je linkerelleboog.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

rogier

CiteerSame here. Alleen ben ik +100 kilo.  geen -  ;D

Laatst even bij de dealer in een C70 gezeten, maar die is aanzienlijk krapper vindt ik.

850 rijden met een lang lichaam is super, de brede deur biedt goed steun voor je linkerelleboog.
Ben ik het geheel mee eens. Ben zelf zelf ook bijna 190 (en 73 kilo :)), maar de auto is groot zat.

MarcelK

dus benen onder het stuur houden is geen probleem?
niet dat ik straks mijn knieen naast het stuur heb in spagaat?

855-Champagne

stoel kan lekker laag en de rug leuning ver achterover

s©ub@

ben je zo lenig dan??  ;D

zou je niet zeggen met dat gewicht <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

855-Champagne

ja buik in de weg

MarcelK

Citeerben je zo lenig dan??  ;D

zou je niet zeggen met dat gewicht <grin>

kamasutra is door mij gedicteerd :D

MarcelK

Citeerja buik in de weg

neuh meer van het type "niet boos maken" met klein buikie :D

855-Champagne

hu kan een hoop hebben

Dreamer2

Mijn neef ging gisteren achteren het stuur zitten, hij is 170 lang ofzo. Is ongeveer 10 minuten bezig geweest om zijn voeten bij de pedalen en zijn armen bij het stuur te krijgen.  ;D

Wat tevens belangrijk is dat zelfs als de stoel in de achterste stand staat je nog redelijk achterin kunt zitten. Zit er een  persoon van max. 1,80m op de bijrijdersstoel en die zorgt dat zijn voet de wielkast raakt, dus de stoel naar voren, dan kun je achterin tikkertje spelen.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

855-Champagne

moet je wel de achterbank neer laten

Huib

Ik ben 1.98 en heb ook een 525 24v gehad en ging altijd wat onderuit zitten omdat ik met mijn haar tegen het dak aan schuurde(errug irritant) en ik moet zeggen, daar heb ik in m'n
850 geen last van! ;D