Lange mensen in een 850 ?

Gestart door MarcelK, 08-02-2003 22:53:41

Vorige topic - Volgende topic

mark20v

1 meter 87 als ik me niet vergis, redelijk gemiddeld lijkt me.

btw: de nederlander is de meest lange mens ter wereld, dit komt voornamelijk door onze lange benen. ;)

mark
Volvo separates men from the boys  

Fokke 01.01.005

1,83, zeker niet de langste, maar toch,  ik zit al jaren op een ASS stoel in mijn 850. De zitting van de standaard stoel vind ik gewoon veeel te kort...

en je houdt met zo'n stoel ook nog eens veel meer ruimte voor de achterpassagier over. (zoon René is tegen de 2 meter, dus)

toegegeven, ik heb geen (sips) airbags.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Sbv

Als we het over stoelen hebben dan idd een ASS, die heb ik zelf in mijn lease auto zitten en dat is geweldig. Ben met 190 cm niet enrom groot, maar het wel erg lang benen en armen en kom erachter dat bijna alle auto stoelen niet lekker zitten. Sinds dik 3 jaar een ASS en heb nergens last van. Dat er bij mij ook geen zijairbag inzit maakt mij niet uit, scheelt weer een gehoorbeschadiging mocht deze af gaan.
Ik raadt het zeker aan voor iedereen die veel rijdt.

J. Hoeksema

Honderdvijfennegentig centimeters lang!!!

Gr.

Jafeth Hoeksema.

Ingrid

Citaat van: ineke op 07-07-2004 21:17:37
Goed, ik breng het gemiddelde alvast wat naar beneden met mijn 1m68, sorry mannen. Maar die 850 past me prima, hoor!
ineke
Ook ik 1.68
(we gaan straks toch niet naar gewicht vragen he...  :P)
Volvo is a girls best friend...

Bas850

2.01 mtr lang en pas goed in in de 850, oke achterpassagiers hebben wat moeite achter mij. Rijd doordeweeks veel in een peugeot 106 :o dus het is een verademing om in de 850 te stappen. ;D
Ja en er is ooit al een topic over geweest de vrouw heeft de 850 doordeweeks.

Groet bas
"to finish first, you first have to finish"

thuur

's ochtends 1m80
's avonds 1m78

(iig klein naar jullie maatstaven;))

8)

denkweb

"Trek je auto aan, we gaan naar buiten!"

Plim

Deze volvo rijder en ehhh beetje chinees is 175 cm ;D
Venetian Red

HaRdCoRe-WeZ

De uil

Niet echt lang met 1,75 maar de breedte, dat wil je niet weten...  ;)

Nicolaaz

Mhh, ik moet zeggen dat ik met mijn 1,96 meter toch af en toe met mijn haar tegen de hemel zit (nou heb ik ook een beetje "big hair", maar toch). En tevens met mijn knie behoorlijk irritant net rechts tegen de middencosole op een net vervelende plek weetjewel.
Maar verder eigenlijk niets te klagen hoor, als ik in de auto van mn vriendin rijdt (Clio'tje) dan voel ik me helemaal ingeblikt, dus het kan altijd erger.
Volvo.... for life?

volvos60t5

Ik paste met mijn 2.07m net in de 850 van mijn vader. Mijn S60 gaat prima.
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

pwassink

Ach,

Ik ben 2 meter 4, gezegend met een stel erg lange benen ook nog es, en ik zit in de 850 als een prins. Deze is naast de oudere omega echt een van de ruimste wagens tov pedaal<>rugleuning afstand. Stoel kan ook naar beneden, wat achterover en je kan zelfs met gestrekte armen acht t stuur..
in welke auto lukt je dat ??
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Snellebaksteen

Met een oude Ford Scorpio en met een nieuwe Audi A8 ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.