Het blijft raar...

Gestart door FGG, 14-01-2007 18:18:23

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Dat ik gisteren tijdens de proefrit met Jeroen niet de km-stand uit kon lezen op OBD-I. Foutcodes ging wel goed maar na het 5x indrukken van het knopje met het stiffie in A7 kreeg ik geen respons. Van alles geprobeerd: kort indrukken, lang indrukken (ca. 3sec), korte tussenpozen, lange tussenpozen. In geen geval respons.

Iemand ideeën?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

Citaat van: FGG op 14-01-2007 18:18:23
Foutcodes ging wel goed maar na het 5x indrukken van het knopje met het stiffie in A7 kreeg ik geen respons.

heb je tussen het uitlezen en 5x drukken het contact wel even af en terug opnieuw opgezet?.

FGG

Citaat van: Ludo op 14-01-2007 18:21:39
Foutcodes ging wel goed maar na het 5x indrukken van het knopje met het stiffie in A7 kreeg ik geen respons.

heb je tussen het uitlezen en 5x drukken het contact wel even af en terug opnieuw opgezet?.

Meerdere malen. Zelfs gewoon starten. Sleutel er helemaal uit. Niets hielp. (Althans, niets wat ik heb gedaan)

Ludo

mm dat is vreemd, normaal moet het werken zo.
wellicht weer een startonderbreking die roet in het eten gooit.
lukt het met draaiende motor ook niet?.

Domaso

Dat ik gisteren tijdens de proefrit met Jeroen niet de km-stand uit kon lezen op OBD-I. Foutcodes ging wel goed maar na het 5x indrukken van het knopje met het stiffie in A7 kreeg ik geen respons. Van alles geprobeerd: kort indrukken, lang indrukken (ca. 3sec), korte tussenpozen, lange tussenpozen. In geen geval respons.

Iemand ideeën?

FGG

Is dat niet gevaarlijk? ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FGG

Citaat van: Ludo op 14-01-2007 19:33:37
mm dat is vreemd, normaal moet het werken zo.
wellicht weer een startonderbreking die roet in het eten gooit.
lukt het met draaiende motor ook niet?.

Ook geprobeerd...:(

Emiel

Stiftje gecorrodeerd, draadje aan stiftje onderbroken?