Kosten aankoopkeuring Volvo dealer

Gestart door S a n d e r, 16-01-2007 10:43:49

Vorige topic - Volgende topic

S a n d e r

Ik heb het forum doorzocht, maar het antwoord niet gevonden.

Weet iemand wat een aankoopkeuring - of hoe je zoiets wil noemen - bij een Volvo dealer kost? Gewoon even grondig kijken wat de algehele staat van de auto is en wat voor reparaties er eventueel aan zitten te komen.

Snellebaksteen

Even bellen geeft je een betere indicatie denk ik. ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thunderace

ANWB of DEKRA keuring is voor een 5-pitter LPG ongeveer 260,-
DEKRA kijkt ook naar de model-gevoelige punten.

FelixB

Is ook geen vast tarief voor, mijn Volvo-dealer in Zevenaar keurde mijn C70 gratis omdat ik een vaste klant ben...
855R & C70 T5 cabrio automaat

BasV70

Ik heb destijds een einde-garantie-keuring laten doen door de dealer. Koste toen iets van 120 euro (gewoon uren * tarief).

Peer ke

Ik heb bij de Volvo dealer 49 euro betaald voor een algehele check door de hoofdmonteur inclusief begroting van de reparaties!

elianmars

Wat een verschil in prijzen!!  :o

Marc O.

Weet niet precies meer, maar ik dacht iets van 100 euro bij een Volvo garage waar ik verder geen relatie mee had, maar die toevallig in de buurt lagen van de plaats waar ik mijn V70 kocht.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ricardo

Gratis en voor niets, nb eerste keer dat ik in een Volvo garage kwam.

Walter

Citaat van: S a n d e r op 16-01-2007 10:43:49
Ik heb het forum doorzocht, maar het antwoord niet gevonden.

Weet iemand wat een aankoopkeuring - of hoe je zoiets wil noemen - bij een Volvo dealer kost? Gewoon even grondig kijken wat de algehele staat van de auto is en wat voor reparaties er eventueel aan zitten te komen.

Bel de plaatselijke bakker, misschien weten die het...

Lijkt me het snelste als je de instantie belt waarover dit gaat.  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

S a n d e r

:) Ja dat snap ik, maar even een kleine inventarisatie op voorhand lijkt me geen overbodige luxe. Feit is dat de prijzen nogal verschillen en dat is nog een aardig understatement. :)

Enno

Citaat van: S a n d e r op 17-01-2007 08:50:46
:) Ja dat snap ik, maar even een kleine inventarisatie op voorhand lijkt me geen overbodige luxe. Feit is dat de prijzen nogal verschillen en dat is nog een aardig understatement. :)

Goede ervaring met ANWB garantie afloopkeuring. Was welliswaar voor mijn vorige auto (VW Passat TDi)...maar er kwamen wel genoeg punten naar voren om door de dealer op te laten lossen...is ook gebeurd.