Remmen

Gestart door ovipetje, 16-01-2007 17:41:38

Vorige topic - Volgende topic

ovipetje

Weet iemand wat een redelijke prijs is als je door een volvo dealer de remmen laat reviseren.

Achter zitten er 2 nieuwe schijven met blokken aan te komen, verder zijn de stofhoezen erg gaar aan het worden bij de remcilinders....

Dan weet ik alvast waar ik rekening mee kan houden

sjors

Is dat wel zo slim om dat door een dealer te laten doen? Volgens mij is het een klus die een beetje monteur wel kan doen. Daarnaast is via bijvoorbeeld etstateservices voor minimaal de helft of nog minder aan die onderdelen te komen.

Maar dat is mijn gedachte maar.....,

bij de dealer zal het wel wer in de papieren lopen.

mvg

Enno

Citaat van: sjors op 17-01-2007 21:02:31
Is dat wel zo slim om dat door een dealer te laten doen? Volgens mij is het een klus die een beetje monteur wel kan doen. Daarnaast is via bijvoorbeeld etstateservices voor minimaal de helft of nog minder aan die onderdelen te komen.

Maar dat is mijn gedachte maar.....,

bij de dealer zal het wel wer in de papieren lopen.

mvg

Minimaal de helft?????

bij estateservices....als ik originele schijven & Blokken neem kom ik altijd nog op een dikke 200 EUR uit. laat er 40 EUR bij komen voor montage dan is de prijs altijd nog rond de 250 EUR. Kan me herinneren dat ik 1.5 jaar geleden zo'n 300 EUR betaald heb bij volvo dealer voor nieuwe schijven & Blokken.

P_M

Ik heb de voorremmen laten vervangen, dus schijven en blokken, ik was zeker geen 300 euro kwijt. Heb het gewoon laten doen door een monteur, was binnen een uur weer weg.
Zeker niet bij de dealer laten doen, veel te duur