[MINI-MEETING] 20/04/2003: Zwolle

Gestart door rogier, 08-04-2003 14:07:24

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

CiteerEindelijk verstandige taal:Vrolijkheid plek zat ,gezellig cafe/restauranten volvo dealer op 100 mtr, dus.........

Furniscar Zwolle!!!!! ;)

Remy_W.

Kijk... dat ga ik nou redden dat tankstation ;D

en anders keer ik wel even om daar :P
Talkin' bout adrenaline!

Dreamer2

Heren,Heren, Mijn grootste excuses aan u allen. Al mijn gezeik heeft tot niks geleid ....

Ik ben vandaag ff bij "de Vrolijkheid" geweest om onze bakjes koffie te regelen voor de 20-ste. Helaas... Men is op feestdagen gesloten  :-[ :-[

Dus we zullen bij de Volvogarage/Esso moeten afspreken want ook het hek naar de parkeerplaats van de Vrolijkheid zit waarschijnlijk dicht.

Nogmaals excuses en ik zal ff kijken of ik in de buurt wel nog ergens een plekje kan vinden voor een bakje koffie. Wie wil er trouwens geen koffie? We zouden anders naar het Postillionhotel (of hoe heet dat tegenwoordig?) kunnen gaan?
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Remy_W.

Het maakt mij eigenlijk weinig uit...

En of het nou koffie of iets anders is, of helemaal niks  maakt ook eigenlijk weinig uit :)

Ik wacht 't allemaal wel af :) Maak er wat leuks van!

'k Leef er best wel naar toe al ;D
Talkin' bout adrenaline!

Rudi

Klein stukje verderop richting Dalfsen zit restaurant cq chauffeurscafe "De Mol" weet niet of die ook open is.....wel genoeg parkeergelegenheid ;D
Dr.Go-Fast...

Dreamer2

CiteerKlein stukje verderop richting Dalfsen zit restaurant cq chauffeurscafe "De Mol" weet niet of die ook open is.....wel genoeg parkeergelegenheid ;D

Volgens mij zijn die vaak dicht in de weekenden.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

Laten we eerst zorgen voor een centrale verzamelplaats. De koffie komt later wel, we kunnen toch een kort tochtje door de omgeving van Zwolle maken?  ::)

rogier

Uhm...koffie is van essentieel belang, zeker op zondag. Maaruhm, toch maar de Esso dan?

Remy_W.

CiteerUhm...koffie is van essentieel belang, zeker op zondag. Maaruhm, toch maar de Esso dan?

haha, om bij te komen van je kater zeker die je zaterdagavond gaat oplopen ;D ;D ;D

(ik ook hoor  :-[ ) ;D
Talkin' bout adrenaline!

Rudi

CiteerUhm...koffie is van essentieel belang, zeker op zondag. Maaruhm, toch maar de Esso dan?

Esso heeft verse koffie,fine by me ;)
Dr.Go-Fast...

rogier

Citeerhaha, om bij te komen van je kater zeker die je zaterdagavond gaat oplopen ;D ;D ;D

;)

Joris_Scholte

Citeerhaha, om bij te komen van je kater zeker die je zaterdagavond gaat oplopen ;D ;D ;D

Pffff.... Ik moet nu écht naar bed.  :P

Rudi

Ik weet ,t niet meer,als ik een 850 zie rijden ga ik er wel achteraan ::) Zou diegene vreemd opkijken als ik ,m tot z,n huis volg? ;D ;D ;D
Dr.Go-Fast...

denkweb

CiteerPffff.... Ik moet nu écht naar bed.  :P

Tijd dat je naar bed gaat Joris ;-)

Reitse

CiteerIk weet ,t niet meer,als ik een 850 zie rijden ga ik er wel achteraan ::) Zou diegene vreemd opkijken als ik ,m tot z,n huis volg? ;D ;D ;D

Vast niet ;)