[MINI-MEETING] 20/04/2003: Zwolle

Gestart door rogier, 08-04-2003 14:07:24

Vorige topic - Volgende topic

ex_beamerman

ik kom ook naar zwolle (voor de 200.000ste x)
en ik kom naar de mc d in assen
grtz jhonn

Dreamer2

Ik kom ook. Moet er wel een klote end voor rijden (100 meter) maar dat heb ik voor jullie over.....

Ik dacht dat we mischien wel even naar Vilsteren konden gaan. Erg mooi binnendoor weggetje naar 1 van de mooiste plekjes van Overijssel. Daar ff bakje koffie doen (ik weer,ja)  en dan maar zien.

Denk dat de snelweg vol zit met zondagsrijders die geen notie hebben van de nieuwste wetswijziging m.b.t. de Volvo-lane.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

denkweb

Rudi

Heb vandaag net de griep mogen ontvangen :( maar dat zal voor Zondag wel over zijn... ;D

Bij de weg,dit geen smoes zijn  ;)
Dr.Go-Fast...

Dreamer2

Goed nieuws, we kunnen indien gewenst naar Vilsteren rijden. De weg is absoluut geen crossparkoers (zeker niet met alle zondagsfietsers) en er staan flitspalen. Maar de omgeving is mooi en best wel uniek (vind ik)

Maar we zien wel. Voordat we alle auto's goed hebben bekeken is de zon al weer onder denk ik...

Enneh Diablo: je werkt toch niet in een ziekenhuis, he?  ;D

Rudi

Citaat van: Dreamer2 op 16-04-2003 21:10:03

Enneh Diablo: je werkt toch niet in een ziekenhuis, he?  ;D

Nee,daar rij ik tegenwoordig met een grote boog omheen ;D
Dr.Go-Fast...

reneetjee

Voor diegene die zondag as. naar Zwolle komen, weest gewaarschuwd:Zondag ook voetbal in Zwolle.
14.30  FC Zwolle-Feyenoord. Het stadion ligt ong. 100 mtr van het meeting point,dus het zal er wemelen van de politie en met de gebruikelijke intensieve controle op de A 28 en onderaan de afslag.(afslag meeting point Esso en afslag stadion zijn dezelfde.

Rene ;)

rogier

Nou mensen, het wordt een graad of 17 en redelijk zonnig zondag 8). Dus het weer zit alvast mee, hoewel het wel 10 graden kouder is dan gisteren.

rogier

Jezus, dit meen je niet! Het is te laat om een andere plek af te spreken, maar het zal wel f*cking druk zijn daar.

Dreamer2

fietsketting mee!

afijn we zien wel, we zitten op 300 m van stadion

denkweb

We gebruiken de volvo-lane wel ;-)

denkweb

Citaat van: Diablo op 16-04-2003 19:17:36
Heb vandaag net de griep mogen ontvangen :( maar dat zal voor Zondag wel over zijn... ;D

Bij de weg,dit geen smoes zijn  ;)

SARS thuislaten he!

Joris_Scholte

Met een beetje geluk krijgen we nog politiebegeleiding! ;)

rogier

Of al die hooligans denken dat we van de politie zijn met al die Volvo's en dan worden we in mekaar gemept :D.

Maaruh, zal wel druk worden bij de afslag zeker? Kan ik daar een beetje rekening mee houden.

Rudi

Wil niet veel zeggen maar kunnen we niet beter bij de Lichtmis afspreken,afslag Nieuwleusen direkt aan de snelweg?hebben we van die drukte geen last,tis maar een idee....
Dr.Go-Fast...