Kleurcode antracite Pegs...

Gestart door haRtV70R, 16-01-2007 20:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Nee,ben het wel van plan...kan zo nog maar een jaar duren,spuiten ben je zo weer 400€ kwijt[als het goed gebeurt tenminste]

Heb er ook geen haast mee ;)
Dr.Go-Fast...

ed

Nee joh! Ik heb mijn velgen laten spuiten voor 280 euro. Was inclusief klein deukje verwijderen, en banden monteren en balanceren.

Overigens is er geen kleurnummer. De spuiter heeft wat op gevoel gemengd.

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rudi

Valt niet mee om de juiste kleur te krijgen...de kleur van die Trex velgen zou wel wreed moeten staan...ooit zullen we de foto's zien ;D :eusa_angel:
Dr.Go-Fast...

haRtV70R

Citaat van: Rudi op 31-07-2007 16:11:28
Nee,ben het wel van plan...kan zo nog maar een jaar duren,spuiten ben je zo weer 400€ kwijt[als het goed gebeurt tenminste]

Heb er ook geen haast mee ;)

160 euro. Gewoon gespoten met auto lak. Werkt perfect!! Kun je de kleur nemen die je wil.  8)
[move][/move]

breakman

150 EUR gezandstraald/stoeprandschade bijgewerkt/gespoten in titan 932

haRtV70R

Citaat van: haRtV70R op 16-02-2007 19:00:58
Het lullige is dat ik zelf nog twijfel.. :eusa_wall: Maar op zich vind ik dit gewoon mooi staan. Had alleen gehoopt dat het wat donkerder zou zijn..

En dus worden ze nu donkerder gespoten... Iemand nog suggesties voor kleurcode's? Ik wil naar atraciet achtige tint.. :)
[move][/move]

Thijssie!

Ik heb laatst een setje Titans opnieuw gespoten. Op het werk stond een nieuwe C70 met het tourer pakket. Heb is een kleurstaafje van motip ernaast gehouden en kwam toen op de kleur 51076....

Dit is het resultaat...

haRtV70R

Ja dat is wel netjes!! Misschien is mat zwart ook wel mooi...  :eusa_think:
[move][/move]

Thijssie!

Moet je Jeroentjuh even mailen voor foto's. Die heeft zijn Titans zwart laten powdercoaten, tis alleen geen mat :eusa_think:

haRtV70R

Zo, velgen gespoten. Mooie foto van het totaal plaatje moet ik nog maken. Hier vast een voorproefje:
Oud:

Nieuw:

Ben er zelf erg tevreden over!  :eusa_dance:
[move][/move]

Jeroentjuh

Laserblue

lijken wel erg klein zo die velgjes  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Citaat van: Laserblue op 25-10-2009 10:27:27
lijken wel erg klein zo die velgjes  ;D

Dat IS ook zo! 18 inch..  :eusa_wall: Zooo 2003...
[move][/move]

mehn

Ligt het aan mij of zijn ze iets blauwer?
Dat had ik ook met een velg die ik antraciet had laten spuiten. Vergeleken met de andere 3 was die ene net iets blauwer. Toen heb ik maar een originele via eBay in de US of A aangeschaft ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: haRtV70R op 25-10-2009 09:47:40
Zo, velgen gespoten. Mooie foto van het totaal plaatje moet ik nog maken. Hier vast een voorproefje:
Oud:
http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/10102009427.jpg
Nieuw:
http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/25102009435.jpg

Ben er zelf erg tevreden over!  :eusa_dance:

Het grappige is dat de spaken zo smaller lijken, het zijn bijna Pegs  :eusa_shifty:

het rood van de klauwen komt zo ook beter uit  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*