ff voorstellen

Gestart door kyro, 17-01-2007 00:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michiel

Hmm, een DEKRA-keuring (zoals ik heb gedaan) is dus niet zo'n slechts idee, kennelijk. Ook Volvo's (hoe stevig ze ook zijn) kunnen geen jaren doorrijden zonder onderhoud.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

thuur

Hee Kyro ;D

Mooi verhaal man ;)


Gr 8)

kyro

#17
tjonge, jonge jonge jonge, krijg er met de beste wil ter wereld geen foto door !!!!!!!!! wat o wat doe ik niet goed  :eusa_wall: doe het zo zoals door mehn beschreven ???
bij stap 4 klik ik de link dubbel   die wordt netjes blauw, maar dan ????????? wat dan ??????????

Turbobiker

Citaat van: kyro op 19-01-2007 19:26:22
tjonge, jonge jonge jonge, krijg er met de beste wil ter wereld geen foto door !!!!!!!!! wat o wat doe ik niet goed  :eusa_wall: doe het zo zoals door mehn beschreven ???
bij stap 4 klik ik de link dubbel   die wordt netjes blauw, maar dan ????????? wat dan ??????????

Als de blauwe balk er is met de rechtermuisknop klikken en aar kopieëren gaan (of Ctrl c indrukken) en dan naar het forum gaan en met rechtermuisknop klikken en op plakken drukken (of Ctrl v)
De Tussenpaus

kyro

en we gaan vrolijk door :eusa_doh:  heb netjes rechts geklikt toen de balk blauw was (misschien ben ik dat ook wel) :eusa_dance:
en op kopieeren geklikt, maar als ik dan op het forum (wherever)weer rechts klik, blijft hij licht-grijs. valt dus niks te plakken!!!!!! 
wat nu???   volgens mij zou een instap-cursus computeren voor laag begaafde mij niet slecht staan :eusa_shifty:

killerbee

Ga ik het even proberen  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ga op de link van de foto staan en zorg dat hij blauw is. (dat heb je al gehad)
Druk nu tegelijk ctrl+c in. (nu staat de foto in je kladblok)
Nu ga je naar je bericht hier op het forum.
Waar je de foto wilt plaatsen.
Nu druk je tegelijk op ctrl+v nu moet de link van de foto er staan.
En wel zo
Nu moet je foto hier op het forum staan.  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Ps Die cursus kom eens langs zou ik zeggen mss is er wat te regelen  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :angel: :angel: :angel: :angel:

Turbobiker

als je de blauwe balk gecopieërd hebt (de balk blijft blauw, je ziet verder niets gebeuren) dan ga je naar het forum. Daar moet je dan wel een knipperend verticaal lijntje hebben (wat je ook hebt als je aan het typen bent) en dan zeg je dus weer plakken. Dan krijg je als het goed is een hele brij lettertjes en cijfertjes die overeen komen met wat er in de balk op die foto site staat.

Lichtgrijs ???
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: killerbee op 19-01-2007 20:19:04
Ga ik het even proberen  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ga op de link van de foto staan en zorg dat hij blauw is. (dat heb je al gehad)
Druk nu tegelijk ctrl+c in. (nu staat de foto in je kladblok)
Nu ga je naar je bericht hier op het forum.
Waar je de foto wilt plaatsen.
Nu druk je tegelijk op ctrl+v nu moet de link van de foto er staan.
En wel zo
Nu moet je foto hier op het forum staan.  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Ps Die cursus kom eens langs zou ik zeggen mss is er wat te regelen  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :angel: :angel: :angel: :angel:

En waarom zie ik nu alleen een rood kruisje? :eusa_whistle:
De Tussenpaus

Misha

#23
.... en dat alles tussen de


vishaak img vishaak    en de  vishaak /img vishaak  tags...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Citaat van: kyro op 19-01-2007 20:14:36
en we gaan vrolijk door :eusa_doh:  heb netjes rechts geklikt toen de balk blauw was.......
en op kopieeren geklikt, maar als ik dan op het forum (wherever)weer rechts klik, blijft hij licht-grijs. valt dus niks te plakken!!!!!!   

je moet de muiscursor in het blauw houden als je rechts klikt.

Snellebaksteen

En de pagina van Photobucket niet dichtklikken maar klein maken. Al scheelt dit soms per besturingssysteem lijkt het wel.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

kyro

alle pogingen ten spijt, word het nu geprobeerd door een ander forum lid. heb alle tips en hints met uiterste nauwkeurigheid opgevolgd !! maar na 3 uur klooie voor een fotootje vond ik het welletjes. indien het nu nog niks word, beloof ik jullie dat ik morgen m,n roffel met veel geduld probeer na te tekenen :o  en dat dan met veel elan zal posten.
proost !

Claudia

Citaat van: kyro op 19-01-2007 21:43:26
indien het nu nog niks word, beloof ik jullie dat ik morgen m,n roffel met veel geduld probeer na te tekenen :o  en dat dan met veel elan zal posten.
proost !


*hoopt dat het niet gaat lukken met die foto's* :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Citaat van: kyro op 19-01-2007 21:43:26
alle pogingen ten spijt, word het nu geprobeerd door een ander forum lid. heb alle tips en hints met uiterste nauwkeurigheid opgevolgd !! maar na 3 uur klooie voor een fotootje vond ik het welletjes. indien het nu nog niks word, beloof ik jullie dat ik morgen m,n roffel met veel geduld probeer na te tekenen :o  en dat dan met veel elan zal posten.
proost !

>:(

Ligt gewoon aan de foto's :eusa_doh:

Auto is niet gewassen :eusa_doh:
De Tussenpaus

Turbobiker

Zo dan toch ;)





Sorry Clau :-\
De Tussenpaus