850 glt 2.0i aanschaf

Gestart door niekuwe, 19-04-2003 03:50:30

Vorige topic - Volgende topic

niekuwe

Wij zouden graag een Volvo 850 glt van 1995 willen kopen met 210.000 km. Waarop moeten we vooral letten? En heeft iemand enig idee van de te verwachten onderhoudskosten (reparaties e.d.) in de nabije toekomst?
't Onderhoudsboekje zit erbij maar dat betekent natuurlijk niet echt veel...

Dank!

Niek (en Uwe)

Remy_W.

Wat je qua reparaties te verwachten staat is eigenlijk lastig te vertellen... Je zal ff te weten moeten komen wanneer er dingen vernieuwd zijn, dan weet je ook wanneer d'r weer wat aankomt.

Waar je op moet letten... mmm... geen idee eigenlijk :)
Talkin' bout adrenaline!

Reitse

Goed zoeken op dit Forum helpt wel, volgens mij hebben we twee maand geleden al een aardig lijstje bij elkaar gezet...

Dreamer2

Kijk ff bij mijn eerste postings op dit forum (Dreamer & Dreamer2) Ik heb zelf in Januari 1 gekocht.

Kijk wel alleen onder techniek want ik praat ook wel eens wat dom  ;D ;D

edit: geweldig die spellingscheck, snapte al niet wat ik had ingetypt. Mijn woord werd veranderd door "spel" :P
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

tin vervoo

ik heb eigenlijk maar 1 advies ,,zoek ff verder naar een 2.5 bij voorkeur een 20 klepper
een 2.0 is aan de lichte kant

bij een 850 moet je op heel veel dingen letten
neem iemand mee die er kaas van gegeten heeft
volvo rijden is een genot ,,maar ook heel duur,,
als je even pech hebt...
1 dag ni gereden is 1 dag ni geleefd

Boom

Ben een keer met een V70 2.0 de bergen is geweest en dat was een ramp. Skibox op het dak in combinatie met een automatische versnellingsbak zorgt ervoor dat de automaat de hele tijd terugschakelt naar de 3e trap op de duitse autobahn nota bene! Heel erg klote.

de berg op werd vervelender: alles en iedereen haalde ons in. Misschien is het een auto om te kopen als je nooit, maar dan ook nooit naar de bergen gaat......

en daarbij een 2.0 GLT? Een GLT is altijd een 2.5 20v 170 pk, de 2.0 is een 10 klepper met 126 pktjes.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...