slechte t5 velgen

Gestart door reginald, 18-01-2007 13:43:19

Vorige topic - Volgende topic

reginald

Mijn velgen T5 zijn slecht aan het worden. Weet iemand wat ik er aan kan doen?? Ik hoor graag wat van iemand.

mehn

Laten opknappen zoals ik gedaan heb ;)

Het verhaal

Voor:

Na:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Zeg Maikel wat een aparte gastank heb jij.

Maar wielen zien er wel weer strak uit na zo'n opknapbeurt. Denk dat mijn winterwielen er na de winter ook aan toe zijn.  :(

pwassink

Citaat van: fearless op 18-01-2007 13:56:05

Maar wielen zien er wel weer strak uit na zo'n opknapbeurt. Denk dat mijn winterwielen er na de winter ook aan toe zijn.  :(

Lachgas ?   ;D ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

mehn

Citaat van: fearless op 18-01-2007 13:56:05

Daar heb ik er tegenwoordig zelfs 2 van ;D

XC60 D4 AWD:

Racingbrick

Poedercoaten maakt ze weer helemaal nieuw, je moet alleen geen grote stukken er uit hebben gereden.
Het poedercoaten gaat met 400 graden, die lak zal er niet snel af vallen zoals de standaard lak.
Heb je echte grove beschadigingen aan de velg moet je iets anders doen trouwens..
Er zijn bedrijven die ook dat kunnen herstellen...

Bij de poedercoater kan je gewoon een RAL kleur kiezen, welke ik ga doen weet ik nog niet, maar ik senk er sterk aan mijn velgjes te laten coaten.
ooit komen er wel 17" velgen op. maar ik heb zeer goed profiel op de michelinnen zitten, zonde om die er af te halen.....

mehn

De Columba's op de foto's zijn RAL 9006 gepoederd.

XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: Racingbrick op 18-01-2007 14:50:29
Poedercoaten maakt ze weer helemaal nieuw, je moet alleen geen grote stukken er uit hebben gereden.
Het poedercoaten gaat met 400 graden, die lak zal er niet snel af vallen zoals de standaard lak.

Ik heb zo'n idee dat dat bij een iets lagere temperatuur gebeurd  ;)

reginald

Bedankt voor de reacties. Maar waar heb je het laten poedercoaten?? Wat kost dat per stuk??

big ben

hier moet je zijn

het is lekker dicht bij voor je ;).....(voor de prijs kun je er het beste even langs gaan :eusa_whistle: :eusa_shhh:)

innocenti

Ik heb geen belang bij deze firma en ook geen ervaring. Prijs is aantrekkelijk. Ik kwam
de advertentie op marktplaats tegen met de zoektocht naar velgen.

www.velgenalsnieuw.nl

Succes

elianmars

Citaat van: innocenti op 01-04-2007 15:23:21
Ik heb geen belang bij deze firma en ook geen ervaring. Prijs is aantrekkelijk. Ik kwam
de advertentie op marktplaats tegen met de zoektocht naar velgen.

www.velgenalsnieuw.nl

Succes

NEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Hier heb ik twee sets velgen laten doen. Zagen er niet uit!

De set Titans heb ik laten schuren en overspuiten, de Columba's gebruik ik als winterwielen, dus die heb ik maar zo gelaten.