koppeling zaag

Gestart door hom, 18-01-2007 22:01:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

daytonawim

Ik denk het wel, bij mij komplete koppeling enz, koppakking,
enz enz.

ben zeer tevreden ;D ;D ;D ;D

Peer ke

idd ene Dennis uit Arnhem. Sjeezus wat een verschil zeg. Mijn koppeling was helemaal aan zijn einde. Dennis heeft me de onderdelen laten zien. Nu trapt ie weer lekker licht en rijdt super confortabel! :D

caroden

#32
Denk dat ik toch maar eens contact met D. moet opnemen. Maar eerst verwachten we een kleintje dus voorlopig heb ik weinig tijd. En ach, hij rijdt nog best, hoor. Alleen dat gezaag erger ik me aan. Ik denk dat ik dan dus ook direct de motorsteunen laat doen, als Dennis dat wil doen. Jammer dat Arnhem zo ver van Delfgauw ligt...

daytonawim

Mm, ik woon bijna 2 x jou afstand  van huis naar Arnhem :-)))))


caroden

#34
Ooohhhh, dan moet ik niet zeuren en de afstand maar voor lief nemen ;D

Ik lees zoveel positieve verhalen en dat vind ik erg belangrijk. Bij een onbekende garage moet je altijd maar afwachten wat het resultaat is. Een liefhebber, zoals hij zeker zal zijn, geeft mij veeel meer vertrouwen.

Zoals ik al schreef: eerst komt onze nieuwe kleine man (de 2e zoon in ons gezin) en we weer in rustiger vaarwater zitten ga ik eens contact met hem opnemen :eusa_wall:

hom

Boel is vervangen
vandaag ff 160km gereden, rijdt super
het rauwe geluid wat ik altijd had tijdens het optrekken is ook weg  :)
Nu de rekening afwachten  :(

caroden

#36
Oke, zojuist maar even een PBtje gestuurd. Ik zou graag nog meer aan de auto laten doen dus misschien wil hij dat direct 'meenemen'. Wordt vervolgd!

hom

Dennis ook even gesproken afgelopen week, hij had het ook graag gemaakt.
Durfde allen niet langer te wachten, heb m naar authus gebracht hier in Groningen/Haren

hom

rekening ontvangen:
850 E inclusief nieuwe remblokken voor
Lijkt me ok