Originele remonderdelen

Gestart door Tranquilo850, 18-01-2007 22:36:46

Vorige topic - Volgende topic

Tranquilo850

Uit de wintercheck bij de Volvodealer kwam naar voren dat beide schijven aan de linker kant (te) verroest zijn en dat er een klauw achter blijft hangen.

Nu was ik van plan om schijven en blokken voor en achter, plus beide achterremklauwen te vervangen. De schijven en klauwen wil ik bij voorkeur vervangen voor nieuwe originele exemplaren, alleen wil daar niet de hoofdprijs voor de dealer bij betalen.

Nu heb ik al even op internet zitten kijken en hield ik een paar opties over (autopartsonline.nl en scandcar.nl). Volgens mij zijn die van scandcar alleen niet origineel, van autopartsonline weet ik het niet. Hebben jullie nog tips?

thuur

Scandcar is idd een van de goedkoopste. Ik zou even bellen of mail of het ATE klauwen zijn, nieuw of gereviseerd. Dan weet je het tenminste zeker ;D

Andere optie is zelf reviseren.

Gr ;)

Clapton

Citaat van: Tranquilo850 op 18-01-2007 22:36:46
Uit de wintercheck bij de Volvodealer kwam naar voren dat beide schijven aan de linker kant (te) verroest zijn en dat er een klauw achter blijft hangen.

Nu heb ik al even op internet zitten kijken en hield ik een paar opties over (autopartsonline.nl en scandcar.nl). Volgens mij zijn die van scandcar alleen niet origineel, van autopartsonline weet ik het niet. Hebben jullie nog tips?

Als je even wil wachten tot zaterdag dat kan je mijn schijven voor en achter wel krijgen, moet je wel even PB'en