nieuwe auto

Gestart door axelvr, 22-01-2007 21:11:23

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ik vind het ook een leuke auto, en met een Volvo-hart is het helemaal oké.

Maar toch... net als Ricardo, ik blijf lekker bij een V70 dan

(Mocht mijn bankrekening het ooit toelaten)

;)

Enno

Volgens mij is Volvo door Ford niet overgenomen zoals dat met Saab door General motors wel het geval was. Volgens mij is Volvo nog steeds winstgevend....en heeft Saab het knap moeilijk.....ik hoop dat Volvo nog lang Volvo mag blijven..

VELTMAN

Ik heb zelf het genoegen gehad om in zowel de focus ST te rijden en de C-max met de zelfde motor. De Focus was echt een belevenis geweldig motor met een prachtig geluid en wegligging. Deze ervaring had ik ook met de Cmax hoewel het geluid wat minder is, maar verder een geweldige auto die ik zeker kan aanbevelen!!

Scooby Doo

Citaat van: V70Enno op 23-01-2007 09:15:52
Volgens mij is Volvo door Ford niet overgenomen zoals dat met Saab door General motors wel het geval was. Volgens mij is Volvo nog steeds winstgevend....en heeft Saab het knap moeilijk.....ik hoop dat Volvo nog lang Volvo mag blijven..

Volvo is toch Volvo niet meer. :'(
De kwaliteit is niet meer wat ze geweest is (in vergelijking met de concurrentie). :eusa_snooty:
Heb al meerdere mensen dit horen zeggen. De volgende zal toch terug Volvo worden (binnen +10 jaar) :eusa_whistle:
Puppy Power!!!

Misha

De Focus ST is leuk speelgoed. Goed geluid, maar daar hebben ze dan ook echt alles aan gedaan, inclusief knalletjes bij het terugschalkeen, het afblazen en de uitlaatsound is via een speciaal acoustisch schot de passagiersruimte in geleid (boven de 6000 toeren begint het langzaam...)
Ook de remmen zijn redelijk ok.
Wegligging van een Focus mankeert het sowieso niet erg aan.

Maarruh... Het is geen Volvo uit de en 90'er jaren...

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ricardo

Citaat van: VELTMAN op 23-01-2007 16:28:08
Ik heb zelf het genoegen gehad om in zowel de focus ST te rijden en de C-max met de zelfde motor. De Focus was echt een belevenis geweldig motor met een prachtig geluid en wegligging. Deze ervaring had ik ook met de Cmax hoewel het geluid wat minder is, maar verder een geweldige auto die ik zeker kan aanbevelen!!
Je bedoeld de S-Max. 8)

Philip850

Citaat van: axelvr op 22-01-2007 21:11:23
wij hebben een ,850, t-5, gechipt :eusa_clap: , 513.000km op de teller
dus wij hebben zo onlangs een beetje zitten snuffen naar een nieuwe auto

Ik zie het verband niet.... :'(
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73