Claptons roffel

Gestart door Clapton, 13-09-2006 14:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Clapton

Dit zijn een paar foto's van de T5 van mijn vrouw, ja dat ligt ietwat gevoelig...






Turbobiker

Ziet er zeer goed uit.

Alleen embleemloze grilles heb ik het niet zo op :-\ (maar daar wordt vast nog wat aan gedaan :D :eusa_whistle: )
De Tussenpaus

Clapton

Citaat van: Turbobiker op 06-02-2007 19:38:16
Ziet er zeer goed uit.

Alleen embleemloze grilles heb ik het niet zo op :-\ (maar daar wordt vast nog wat aan gedaan :D :eusa_whistle: )

ja, vrijdag bij Marc, we hadden geen tijd meer...  :eusa_whistle:

fearless

Ziet er al goed uit, je pakt het direct maar goed aan. Alleen ik durf het bijna niet te zeggen.....maare.....Imi's..... ;)

Nog verdere plannen ??

Las al een paar dingen in een ander topic.

fbm

He das mooi! en ook een 214? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D of niet

Clapton

Citaat van: fearless op 06-02-2007 19:43:49
Ziet er al goed uit, je pakt het direct maar goed aan. Alleen ik durf het bijna niet te zeggen.....maare.....Imi's..... ;)

Nog verdere plannen ??

Las al een paar dingen in een ander topic.

Yep, imi's zijn goed genoeg voor mijn vrouw..., geintje... ik zag het verschil met echte niet eens, alleen de prijs ...  

Wat is gedaan: Veerpootbrug, verlagingsveren voor, aanpassing achter, remmen voor en achter, teflon remleidingen, bougies, bougiekabels, luchtfilter, bobine, grill.

wat gedaan wordt: logo op de grill, dakspoiler met derde remlicht, xenon, alle parkeerschade eruit gehaald en gepoetst.

en dan verder kijken naar een 780.

Niek

Goed bezig Clapton, ziet er goed uit!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Clapton

Citaat van: fbm op 06-02-2007 19:45:40
He das mooi! en ook een 214? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D of niet

dat is wel de kleur waarin de spoiler gespoten wordt dus ik hoop dat het goed is , en inderdaad een mooie kleur, bijna zo mooi als zilvergrijs... ;D

fbm

Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38

dakspoiler met derde remlicht,


Is het een Estate of een Sedan?

Clapton

Citaat van: fbm op 06-02-2007 19:52:39
Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38

dakspoiler met derde remlicht,



Is het een Estate of een Sedan?

Nadat mijn vrouw het artikel over sex in de auto had gelezen wilde ze alleen maar een Estate, onbegrijpelijk gewoon....    :angel: :eusa_whistle: en ze zei dat het makkelijk was voor de hond en de boodschappen, maar het is wel haar auto dus ik moet wel gaan oppassen denk ik  :eusa_think:

M a r c

Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38
Wat is gedaan: Veerpootbrug, verlagingsveren voor, aanpassing achter, remmen voor en achter, teflon remleidingen, bougies, bougiekabels, luchtfilter, bobine, grill.

wat gedaan wordt: logo op de grill, dakspoiler met derde remlicht, xenon, alle parkeerschade eruit gehaald en gepoetst.

en dan verder kijken naar een 780.

Je vergeet de helft Erik; velgen/banden, thermostaat, witte knippers, kentekenplaat rechtgehangen, uitlaatsierstuk....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Citaat van: M a r c op 06-02-2007 20:16:32
Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38
Wat is gedaan: Veerpootbrug, verlagingsveren voor, aanpassing achter, remmen voor en achter, teflon remleidingen, bougies, bougiekabels, luchtfilter, bobine, grill.

wat gedaan wordt: logo op de grill, dakspoiler met derde remlicht, xenon, alle parkeerschade eruit gehaald en gepoetst.

en dan verder kijken naar een 780.

Je vergeet de helft Erik; velgen/banden, thermostaat, witte knippers, kentekenplaat rechtgehangen, uitlaatsierstuk....  ;)

Dan mis ik nog de oversized IC, de Garrett en nog wat wisselgeld... :eusa_whistle:
De Tussenpaus

Turbobiker

Maar knap werk hoor Marc :eusa_clap:
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Turbobiker op 06-02-2007 20:25:16
Citaat van: M a r c op 06-02-2007 20:16:32
Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38
Wat is gedaan: Veerpootbrug, verlagingsveren voor, aanpassing achter, remmen voor en achter, teflon remleidingen, bougies, bougiekabels, luchtfilter, bobine, grill.

wat gedaan wordt: logo op de grill, dakspoiler met derde remlicht, xenon, alle parkeerschade eruit gehaald en gepoetst.

en dan verder kijken naar een 780.

Je vergeet de helft Erik; velgen/banden, thermostaat, witte knippers, kentekenplaat rechtgehangen, uitlaatsierstuk....  ;)

Dan mis ik nog de oversized IC

Da's meer iets voor jou  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbobiker

Citaat van: M a r c op 06-02-2007 20:27:32
Citaat van: Turbobiker op 06-02-2007 20:25:16
Citaat van: M a r c op 06-02-2007 20:16:32
Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:48:38
Wat is gedaan: Veerpootbrug, verlagingsveren voor, aanpassing achter, remmen voor en achter, teflon remleidingen, bougies, bougiekabels, luchtfilter, bobine, grill.

wat gedaan wordt: logo op de grill, dakspoiler met derde remlicht, xenon, alle parkeerschade eruit gehaald en gepoetst.

en dan verder kijken naar een 780.

Je vergeet de helft Erik; velgen/banden, thermostaat, witte knippers, kentekenplaat rechtgehangen, uitlaatsierstuk....  ;)

Dan mis ik nog de oversized IC

Da's meer iets voor jou  ;)

Ik geef Clapton de kans een voorsprong te nemen :eusa_whistle:
De Tussenpaus