Claptons roffel

Gestart door Clapton, 13-09-2006 14:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HaRdCoRe-WeZ

Ding heeft gewoon een andere kleur gekregen!

Rayman

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 11-02-2007 11:32:34
Ding heeft gewoon een andere kleur gekregen!

Dat viel me ook al op... :o

Iemand is daar erg goed bezig geweest.
Dark Side of the Force is German

Ricardo

 Ik heb je al gespot denk ik.Donderdag of vrijdag aan restaurant Dikke Mee. Klopt?

Laserblue

Citaat van: Clapton op 10-02-2007 21:14:19

nee, ik zie het, deze die bij Marc stond , had niet van die mooie velgen zoals de jouwe....   :angel: :eusa_whistle:

jawel hoor ;D

is héél mooi geworden Clapton, wat een verschil!  :eusa_clap: :eusa_clap:


*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Niek

And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

FelixB

Us toch de auto van zijn vrouw  :eusa_whistle:    :evil:    :angel:    :eusa_drool:
855R & C70 T5 cabrio automaat

Clapton

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 11-02-2007 11:32:34
Ding heeft gewoon een andere kleur gekregen!

Ja niet te geloven gewoon.

Clapton

Citaat van: Ricardo op 11-02-2007 15:28:40
Ik heb je al gespot denk ik.Donderdag of vrijdag aan restaurant Dikke Mee. Klopt?

Ja kan, maar daar ben ik hard voorbij gereden, ik vindt het eten er niet geweldig. trouwens als het mijn vrouw was dan zwaait ze niet terug, ik wel....

Clapton

Citaat van: FelixB op 11-02-2007 20:50:22
Us toch de auto van zijn vrouw  :eusa_whistle:    :evil:    :angel:    :eusa_drool:

lullig gewoon van je, het er toch nog even inwrijven. ;D

-D©©©L-

Heeft iemand deze wagen ooit nog wel eens weer gespot ? Ik kreeg via via te horen dat deze mogelijk totall-loss was gereden.

Citaat van: Clapton op 06-02-2007 19:36:14
Dit zijn een paar foto's van de T5 van mijn vrouw, ja dat ligt ietwat gevoelig...









Liber0

Citaat van: Clapton op 13-09-2006 14:33:33
Als gast ben ik veel op het forum geweest, maar heb me nu laten registeren, dus moet ik me nu ook even voorstellen.

daar gaat ie: Erik, gehuwd, 1 kind, woonachtig in Belgie en eigenaar van een Volvo 480, Audi A4 en volgende week van een 850, 25 - 20 v, kleur zilver, bouwjaar 92, 300000 km gelopen, echter wel van 1e eigenaar en via Volvo garage aangekocht.

Na lezing van het forum hoef ik niet direct zo blij te zijn met het feit dat ik hem via een Volvogarage heb aangekocht, maar wie weet misschien heb ik geluk.

foto's ?, heb ik al gemaakt, alleen moet ik even uitzoeken hoe ik die op het forum krijg.

p.s. met weer een 850 erbij wordt het steeds mooier op de A 27.



Fotoos hier uploaden http://tinypic.com/
en uit forum link adres kopieëren in je tekst plakken en de fotoos staan direct gratis op dit forum zonder registratie mails of wat dan ook

Welkom en geluk met je mooie 850!

hathü

Citaat van: Liber0 op 24-02-2009 13:14:01
Citaat van: Clapton op 13-09-2006 14:33:33
Als gast ben ik veel op het forum geweest, maar heb me nu laten registeren, dus moet ik me nu ook even voorstellen.

daar gaat ie: Erik, gehuwd, 1 kind, woonachtig in Belgie en eigenaar van een Volvo 480, Audi A4 en volgende week van een 850, 25 - 20 v, kleur zilver, bouwjaar 92, 300000 km gelopen, echter wel van 1e eigenaar en via Volvo garage aangekocht.

Na lezing van het forum hoef ik niet direct zo blij te zijn met het feit dat ik hem via een Volvogarage heb aangekocht, maar wie weet misschien heb ik geluk.

foto's ?, heb ik al gemaakt, alleen moet ik even uitzoeken hoe ik die op het forum krijg.

p.s. met weer een 850 erbij wordt het steeds mooier op de A 27.



Fotoos hier uploaden http://tinypic.com/
en uit forum link adres kopieëren in je tekst plakken en de fotoos staan direct gratis op dit forum zonder registratie mails of wat dan ook

Welkom en geluk met je mooie 850!
??? ??? :eusa_think:

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

yoehoe Clapton, waar ben je?

ik heb nog wat vraagjes....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wepster

Citaat van: M a r c op 05-03-2009 17:53:56
yoehoe Clapton, waar ben je?

ik heb nog wat vraagjes....


jij en vraagjes ???