Claptons roffel

Gestart door Clapton, 13-09-2006 14:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Clapton

Als gast ben ik veel op het forum geweest, maar heb me nu laten registeren, dus moet ik me nu ook even voorstellen.

daar gaat ie: Erik, gehuwd, 1 kind, woonachtig in Belgie en eigenaar van een Volvo 480, Audi A4 en volgende week van een 850, 25 - 20 v, kleur zilver, bouwjaar 92, 300000 km gelopen, echter wel van 1e eigenaar en via Volvo garage aangekocht.

Na lezing van het forum hoef ik niet direct zo blij te zijn met het feit dat ik hem via een Volvogarage heb aangekocht, maar wie weet misschien heb ik geluk.

foto's ?, heb ik al gemaakt, alleen moet ik even uitzoeken hoe ik die op het forum krijg.

p.s. met weer een 850 erbij wordt het steeds mooier op de A 27.


Eugene

Welkom op het forum, gefeliciteerd met de aankoop van de Roffel. Ben beniweuwd naar de foto's

De foto's kun je uploaden en dan de link op het forum plaatsen tussen

If it's not blown, it sucks...

FGG

Welkom op 't Forum, Erik.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Clapton

Bedankt, heren.

En nu even iets compleet anders,

1. de distributieriem van mijn 850GLT 25-20 v is vervangen., alleen  de spanrol en waterpomp niet....  de dealer zegt: nee hoeft niet zijn nog goed, en zegt vervolgens: staat ook niet voorgeschreven door Volvo voor een naft auto { benzine }. Op het forum denkt men hier anders over. echter bij de diesel doen ze die vervangingen wel.

2. How about een sleuteldag in Belgie, is hier belangstelling voor ? of een weekendje Belgie ? , een paar tentjes kunnen wij wel kwijt in de tuin, maar geen hordes caravans.

p.s. wie heeft er ervaring met het organiseren van zo'n sleuteldag ? tips kan ik zeker goed gebruiken.

groet

Erik

b0nkolok

Citaat van: Clapton op 13-09-2006 15:49:26
Bedankt, heren.

En nu even iets compleet anders,

1. de distributieriem van mijn 850GLT 25-20 v is vervangen., alleen  de spanrol en waterpomp niet....  de dealer zegt: nee hoeft niet zijn nog goed, en zegt vervolgens: staat ook niet voorgeschreven door Volvo voor een naft auto { benzine }. Op het forum denkt men hier anders over. echter bij de diesel doen ze die vervangingen wel.

2. How about een sleuteldag in Belgie, is hier belangstelling voor ? of een weekendje Belgie ? , een paar tentjes kunnen wij wel kwijt in de tuin, maar geen hordes caravans.

p.s. wie heeft er ervaring met het organiseren van zo'n sleuteldag ? tips kan ik zeker goed gebruiken.

groet

Erik

Speel je guitaar? Eric Clapton...... of ben je net als ik begeesterd van zijn spel?  :o

Waar in Belgique? Een meeting kan altijd. Voor een sleuteldag heb je een ruimhartige dealer nodig?

Awel, wij prefereren steeds de spanrollen te vervangen. Immers, het kan geschieden dat enige tijd later een spanrol de geest geeft en dan moet toch alles weer opengegooid.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Clapton

Was mijn bijnaam op school, en ik dhr. Clapton toch wel erg goed.

Als je een volvo hebt ben je natuurlijk van harte welkom, kan ik misschien nog wat leren.

erik

Ludo

Citaat van: Clapton op 13-09-2006 15:49:26
alleen  de spanrol en waterpomp niet....  de dealer zegt: nee hoeft niet zijn nog goed, en zegt vervolgens: ...... Op het forum denkt men hier anders over. 

mag altijd maar hoeft idd niet.
zolang er geen bijgeluiden zijn (en gecontroleerd /goedgekeurd door een ervaren monteur) onnodig.
een nieuwe kan net zo goed stuk gaan.
nieuw is geen garantie dat het beter is.

b0nkolok

Citaat van: Ludo op 13-09-2006 20:30:07
Citaat van: Clapton op 13-09-2006 15:49:26
alleen de spanrol en waterpomp niet.... de dealer zegt: nee hoeft niet zijn nog goed, en zegt vervolgens: ...... Op het forum denkt men hier anders over.

mag altijd maar hoeft idd niet.
zolang er geen bijgeluiden zijn (en gecontroleerd /goedgekeurd door een ervaren monteur) onnodig.
een nieuwe kan net zo goed stuk gaan.
nieuw is geen garantie dat het beter is.


Volvo? Ik heb er twee. Veel kan ik je niet leren, maar Ludo kan dat wel, vooral over spanrollen!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Clapton

Citaat van: Ludo op 13-09-2006 20:30:07
Citaat van: Clapton op 13-09-2006 15:49:26
alleen de spanrol en waterpomp niet.... de dealer zegt: nee hoeft niet zijn nog goed, en zegt vervolgens: ...... Op het forum denkt men hier anders over.

mag altijd maar hoeft idd niet.
zolang er geen bijgeluiden zijn (en gecontroleerd /goedgekeurd door een ervaren monteur) onnodig.
een nieuwe kan net zo goed stuk gaan.
nieuw is geen garantie dat het beter is.


Thanks, het is zeker een ervaren monteur, voel ik me weer wat beter, en kan ik euro's aan upgraden van de remmen besteden, en aan poetsmiddelen, en aan velgen, en aan een R5 bumper en achterspoiler, en aan .....

Erik

Clapton


fearless

Nou dan zou ik maar de 1e zijn.  ;)

Blijft erg mooi zo'n 1e type 850, heel veel plezier er mee.  :eusa_dance:

Esveldt

Maar al wel 29x bekeken!

Zijn ook zulke kleine foto's!

Maar ziet er goed uit hoor! Mooie zwarte stripping.

Veel plezier er mee!

P.s. weet er alles van geen commentaar op foto's.

cees-s70

Dat we zo,n mooie auto over het hoofd zien sorry sorry
(heb je ook foto,s van de binnenkant ?)

Clapton

Citaat van: fearless op 07-10-2006 20:07:48
Nou dan zou ik maar de 1e zijn. ;)

Blijft erg mooi zo'n 1e type 850, heel veel plezier er mee. :eusa_dance:


Thanks,

Clapton


Turbobiker

Keurige wagen Clapton! (wordt alleen tijd dat ze in België ook nummerplaten van normale grootte in gaan voeren, vult beter uit ::) ;) )
De Tussenpaus