ZwaRte ARie stelt zich vooR

Gestart door ZwaRte ARie, 06-04-2006 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZwaRte ARie

Hallo allemaal,

Ik ben ZwaRte ARie. Heb sinds afgelopen zondag een Volvo V70 R. Ben met mijn maat ook in GRoningen wezen kijken naaR die oRanje R. Was een afknappeR van jewelste. Ik heb nu een mooie zwaRte R SpReek jullie lateRRRRR.

ZwaRte ARie.

elianmars

Dan is jouw maatje vast Mariah  ;D ;D

Welkom hier! Een foto van je wagen hebben we al gezien, maar als je er meer hebt, mag je die natuurlijk altijd plaatsen!  ;)

t5karel

hee vertel vertel,ben wel nieuwsgierig naar die R ,ik was zelf niet in staat om heen te gaan kijken,maar had wel gezien dat ie per 2 week 1000 euries naar beneden ging.wat mankeerde er aan?vind hem op de foto niet gek.zo zie je maar weer ???trouwens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

ZwaRte ARie

MaRiah is indeRdaad mijn maat ja.
Een foto zal ik lateR ook wel ff plaatsen.
Wat betReft die oRanje R; MaRiah heeft eR al iets oveR geschReven, maaR ik zal een koRte samenvatting geven.
Velgen zijn afgetRapt, oRiginele audio zit er niet in en de stekkeRs zijn er zo afgeknipt, gaten in de koffeRbak waaR alleRlei veRsteRkeRs en speakeRs hebben gezeten, 1 wielbout mist links voor, dikke kRas op de motoRkap, veel steenslag vooRop, veRkeerde banden die het achteRscheRm naaR buiten dRukken, vaag plaatje op middeninleg bij automatenpook geschRoefd waaR telefoon op heeft gezeten. Ik zal je veRtellen dat ik het jammeR vond dat ie zo tegenviel, maaR ik ben blij dat ik hem niet heb gekocht. ZekeR niet nu ik die zwaRte V70 R heb. Die weRkelijk peRfect. MaaR, ben je handig en je wacht nog even, heb je hem waaRschijnlijk vooR weinig en heb je een leuk hobby-pRoject.

Mazzel,
ZwaRte ARie.

t5karel

bedankt voor info.lijkt me voor de handigerds onder ons een eitje,maar aangezien de staat loop ik er liever met een grote boog om heen.hier gaat het bekende oude vrouwtje dus niet op ;D en altijd binnen gestaan zeker ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

mariah

Citaat van: ZwaRte ARie op 06-04-2006 23:38:48
maaR ik ben blij dat ik hem niet heb gekocht. ZekeR niet nu ik die zwaRte V70 R heb. Die weRkelijk peRfect. MaaR, ben je handig en je wacht nog even, heb je hem waaRschijnlijk vooR weinig en heb je een leuk hobby-pRoject.

Mazzel,
ZwaRte ARie.

Vertel er gelijk even bij dat je vrouw al een velg en band stuk gereden heeft ;D ;D

The Saint

Welkom zwaRte aRie!

Je nieuwe bolide hebben we idd al even gezien, maar een extra fotootje kan natuurlijk geen kwaad  :)

Wat die 'oranje' (saffron) R betreft, hoe ziek ben je als je daar ZO onzorgvuldig mee omgaat...  :'(
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: mariah op 07-04-2006 19:06:33
Citaat van: ZwaRte ARie op 06-04-2006 23:38:48
maaR ik ben blij dat ik hem niet heb gekocht. ZekeR niet nu ik die zwaRte V70 R heb. Die weRkelijk peRfect. MaaR, ben je handig en je wacht nog even, heb je hem waaRschijnlijk vooR weinig en heb je een leuk hobby-pRoject.

Mazzel,
ZwaRte ARie.

Vertel er gelijk even bij dat je vrouw al een velg en band stuk gereden heeft ;D ;D

::) ::) Vrouwen moet je niet achter het stuur van zo'n wagen zetten!! (Zei de man wiens vrouw continu in de 850 rijdt......  ;D)

Roger B.

Welkom arie, veel plezier op het forum en met je nieuwe aanwinst.

Ennuh.. wat de vrouwen betreft....

Mijn vriendin is de hoofdgebruiker van onze 855, (zelf dagelijks op pad meet een alhambra van de baas...) ze is doorgaans niet gek op rijden in grote auto's, maar deze vindt ze heerlijk rijden en zeker gezien het formaat redelijk overzichtelijk en goed in te schatten.... Dus waarom de vrouwen niet in een 850/70 mogen rijden? geen idee hoor.

elianmars

Citaat van: Roger B. op 08-04-2006 19:57:10
Welkom arie, veel plezier op het forum en met je nieuwe aanwinst.

Ennuh.. wat de vrouwen betreft....

Mijn vriendin is de hoofdgebruiker van onze 855, (zelf dagelijks op pad meet een alhambra van de baas...) ze is doorgaans niet gek op rijden in grote auto's, maar deze vindt ze heerlijk rijden en zeker gezien het formaat redelijk overzichtelijk en goed in te schatten.... Dus waarom de vrouwen niet in een 850/70 mogen rijden? geen idee hoor.

't Was ook maar een geintje, hoor  ;D ;)

ZwaRte ARie

Jongens,

Ik heb nieuwe banden besteld, dus ze kan vanaf zateRdag weeR lekkeR tegen de stoepRanden Raggen.
Gekkigheid natuuRlijk.....ik hoop dat ze nu gewoon heel blijven.
Ik ga vandeweek ff foto's maken van die helse machine zodat jullie weten waaR ik het oveR heb.

By the way, bij mij in de wijk staat nog een zwaRte R met licht inteRieuR.
Weet iemand van wie die is, of is hij niet bekend op dit foRum?

GRoeten,
ZwaRte ARie

mariah

Citaat van: ZwaRte ARie op 12-04-2006 21:52:49
Jongens,


By the way, bij mij in de wijk staat nog een zwaRte R met licht inteRieuR.
Weet iemand van wie die is, of is hij niet bekend op dit foRum?

GRoeten,
ZwaRte ARie

Dan moet je wel vertellen in welke wijk je woont. ??? ???
Ik weet het wel. En weet ook wie het is ;D

Lekkere maat

ZwaRte ARie

Je hebt gelijk.
In het mooie VelseRbRoek staan in één wijk 2 zwaRte R-en.
De "weidenwijk" zal ik maaR zeggen.

GRoeten,
ZwaRte ARie

ZwaRte ARie

#13
Ik zou nog even foto's plaatsen op het foRum.
Bij deze dus.

GRoeten,
ZwaRte ARie.


Jeroentjuh